Stvari, ki jih je dobro izpostaviti na prvi strani

Stvari, ki jih je dobro izpostaviti na prvi strani

05. 10. 2010

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si/, 15.9.2010, Avtor: Manca Korelc

Preden se lotite ustvarjanja domače strani, najprej določite njen cilj, ki ga bo zasledovala. Cilji so lahko različni, toda izberite enega, ki mu boste podredili celotno vsebino in dizajn domače strani. Pri tem imejte v mislih tudi cilje, ki jih želite doseči s celotno spletno stranjo.

  • branding → blagovna znamka je več kot le grafični znak, ki služi kot logotip; je emocionalna izkušnja, ki jo komuniciramo s slikami, kombinacijami barv in naslovi; če vaša domača stran služi temu namenu, jo je najtežje ustvariti, saj moramo vzpostaviti odnos z obiskovalcem strani govoreč html jezik;
  • prodaja → v tem primeru je domača stran podobna prodajnemu pismu, torej z elementi, ki obiskovalce nagovarjajo k nakupu izdelka/storitve; če je cilj vaše domače strani prodaja, ima obiskovalec le dve možnosti: ali zapusti stran ali opravi nakup; namesto klasičnega prodajnega sporočila lahko uporabite video, ki postaja vse bolj nepogrešljivo orodje v spletnem marketingu;
  • druge konverzije → s tem mislimo na prijavo na e-novice, oddajo povpraševanja, komentiranje vsebine ali drugih oblik pridobivanja kontaktov; domača stran v tem primeru stremi k temu, da na kratek in jedrnat način s klicem k akciji izvabi e-mail naslov obiskovalcev za potrebe e-mail marketinga.

Ko smo določili cilj domače strani, je čas za vsebino. Saj veste, da imamo na voljo le nekaj sekund, da naredimo dober vtis na obiskovalce. Ti iščejo informacije na spletni strani, zato mora biti tekstovna vsebina preprosta, predvsem pa … informativna.

Več o tem si lahko preberete tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj