Brezplačna delavnica - »Trženje za netržnike!«, Ptuj

Brezplačna delavnica - »Trženje za netržnike!«, Ptuj

29. 08. 2017

Zadovoljni in navdušeni kupci so edino zagotovilo našega dolgoročnega obstoja in uspeha na trgu. Ste se poistovetili z mislijo, da smo vsi zaslužni in tudi odgovorni za uspeh ali neuspeh našega podjetja na trgu?

Datum: 5. september 2017, od 10. do 15. ure

Kraj: Terme Ptuj, Pot v Toplice 9, Ptuj

Vabljeni na brezplačno delavnico z naslovom: »Trženje za netržnike!«, ki bo potekala v torek, 5. septembra 2017, od 10. do 15. ure v Termah Ptuj (Pot v Toplice 9), Ptuj.

»Trženje za netržnike« je ciljna delavnica, v kateri boste pridobili specifična znanja in zavedanje:

  • Da so zadovoljni in navdušeni kupci edino zagotovilo našega dolgoročnega obstoja in uspeha na trgu.
  • Kaj vse in kdo vse vpliva na ustvarjanje zadovoljstva naših kupcev?
  • Dober produkt in primerna cena še zdaleč nista dovolj. Ali poznamo vse elemente (touchpointe) po katerih nas kupec vrednoti?
  • Spoznajmo logiko razmišljanja in odločanja kupcev, kaj povzroča njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo pred, med in po nakupu.
  • Kdo je odgovoren za uspeh in ugled podjetja na trgu? Ali je res ključno le vodstvo in prodajniki?
  • Kaj je naloga vsakega zaposlenega in kako se njegovo delo pokaže navzven?
  • Ugled podjetja je odvisen tudi od ustrezne komunikacije, ki poteka v podjetju in izven njega.
  • Oblike in pomen verbalne in neverbalne komunikacije.
  • Kaj se sme komunicirati in kaj ne? Kaj sodi v poslovno komunikacijo, ki gradi ugled podjetja in kaj sodi v neprimerno komunikacijo, ki ruši našo identiteto?
  • Pomen aktivnega poslušanja - sogovornika moramo slišati!
  • Učinkovito odgovarjanje na vprašanja, četudi so provokativna.
  • Ozavestimo nujnost prevzemanja odgovornosti, sodelovanja med zaposlenimi in različnimi poslovnimi funkcijami in ne prelagajmo svojih obveznosti na naslednika v procesu!
  • Kako je potrebno izboljšati postopke »strežbe« našim strankam in partnerjem in katere so potrebne spremembe delovanja in obnašanja vseh zaposlenih in ne le tistih, ki delajo v prodaji?
  • Za ugled in uspeh podjetja so velikega pomena tudi odnosi, ki jih vzpostavimo z dobavitelji in drugimi partnerji (dobavitelji, banke,…) ter širšo javnostjo. Kako pozorni smo na to?
  • Utrdimo pozitivne vrednote v podjetju; spoštovanje, zaupanje in sodelovanje, saj delamo za skupni cilj!

Delavnica je namenjena vsem zaposlenim, ki nimajo stika s kupci ali ga imajo le občasno, a pomembno vplivajo na ugled podjetja (nabava, pred- in po-prodajne službe, tajništvo, računovodstvo, tehnologi, monterji, delavci v logistiki, ostala režija, delavci v proizvodnji in druge službe po presoji).

O predavateljici: Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago d.o.o. že 22 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 200 domačim in tujim podjetjem pri prodoru na tuje trge. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji in projektov, med drugim je tudi avtorica Tržne analize za oblikovaje strategije turističnega razvoja Mongolije.

Ena največjih slovenskih bank je njeno predavanje z naslovom »Naj vašo zgodbo o uspehu pripovedujejo vaši zadovoljni kupci« v lanskem letu izbrala za predavanje, ki je bilo izvedeno za okoli 200 podjetij komitentov po celi Sloveniji.«

Delavnica je za udeležence brezplačna.

Prijave: Prijavite se lahko tukaj!

Delavnico ob finančni podpori Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropske unije (Evropski socialni sklad) organizirata Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS in Pomurska gospodarska zbornica.

Delavnica se odvija v sklopu projekta Kompetentna Slovenija. Ne zamudite ostalih zanimivih delavnic.

Več

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj