Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

06. 09. 2016

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 3. 9. 2016, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Maja Borštnik

E-mail marketing velja za enega najpomembnejših marketinških orodij zadnjih let. Ali bo podjetje s pomočjo elektronske pošte uspešno doseglo potencialne stranke, pa je odvisno predvsem od tega, ali jim zna na pravi način razložiti, kaj od njih sploh želi in kaj jim ponuja.

Nekaj načinov, kako to doseči, je predstavljenih v nadaljevanju.

Prvi e-mail naj bo namenjen dobrodošlici: Vsaka učinkovita e-mail marketing kampanja se mora pričeti z elektronsko pošto dobrodošlice. To naj prejme vsak novi naročnik, vsebuje pa naj kratko zahvalo in seveda nagrado, v kolikor ste jo novemu naročniku obljubili.

Sledijo naj tako imenovani follow up e-maili z relevantno vsebino: Gre za odličen način vzpostavljanja zaupanja med vami in potencialnimi strankami. Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo avtomatski odzivniki, ter skozi daljše časovno obdobje razvrstite več e-mailov s kvalitetno vsebino.

Nikdar ne zavajajte z lažnimi naslovi: Zelo pomembno je, da svojih bralcev ne zavajate. Naslovi naj bodo privlačni, a ne zavajajoči. V nasprotnem primeru boste izgubili zaupanje, za katerega ste tako trdno garali.

Kolumna: E-mail marketing po Malincino

Naročnikom dovolite, da se odjavijo: Če se kateri izmed naročnikov na vaše e-novice želi izpisati, mu morate to omogočiti na kar enostavnejši način. V nasprotnem primeru bo vaša e-sporočila prijavil pod nezaželeno pošto.

Vzpostavite dvosmerno komunikacijo z naročnikom: Elektronska sporočila, ki bralce pozivajo k odzivu, predstavljajo odličen način za povečanje obiska na vašo spletno stran ali na vaša družabna omrežja. Ljudje namreč zelo radi vidijo, da se jih vpraša za njihovo mnenje.

Sporočila naj vsebujejo dodano vrednost: Naj bo to dostop do brezplačnega spletnega seminarja ali pa zgolj kopica uporabnih informacij s področja, na katerem delujete: pomembno je le to, da ne pošiljate zgolj prodajno naravnanih sporočil.

Ugotovite, kdo so vaši bralci: Najboljše rezultate boste dosegli, če boste dobro spoznali svoje občinstvo. Medtem ko nekateri raje vidijo, da jim e-pošto pošljete le enkrat tedensko, pa drugi z vaše strani želijo več interakcije. Na vas je, da ugotovite, kam spadajo vaši bralci.

Vir: Marketleaderz.com

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj