Zakaj se vaši izdelki ne prodajajo (tako dobro kot pri konkurenci)?

Zakaj se vaši izdelki ne prodajajo (tako dobro kot pri konkurenci)?

08. 03. 2016

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 29. 2. 2016, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Maruša Žibert

Se spomnite, ko ste nazadnje vstopili v povsem nepoznano trgovino, naredili krog ali dva po njej, pregledovali zanimive produkte, a se za nakup niste odločili? Razlogov, zakaj denarnice niste odprli, je bilo več, mar ne?

Podobno je tudi pri vaših strankah. Veste, da imate dober produkt, a se zanj obiskovalci vaše spletne strani ne odločijo. Zakaj? Ker mu ne zaupajo. Zig Ziglar, prodajni guru, je nekoč dejal, da so zgolj štirje (!) razlogi, zakaj ljudje ne bodo kupili vašega produkta. Ali nimajo potrebe po njem, nimajo denarja, se jim z nakupom ne mudi ali pa mu ne zaupajo (oziroma vam kot podjetju).

Pri prvih treh razlogih ne morete veliko storiti, lahko pa naredite na zadnjem. (Z)gradite zaupanje. Elemente zaupanje vključite v svojo spletno stran in spremljajte stopnjo konverzije.

Kaj je tisto, zaradi česar ljudje zaupajo vaši spletni strani (ali pa produktu)? S tem odgovorom je postregel Stanford Persuasive Technology Lab. Poglejmo, kateri so odločilni.

Podatki, ki jih vključite v spletno stran, naj bodo točni. Pokažite, da za spletno stranjo stoji pravo podjetje. Najlažje je, da napišete naslov podjetja in predstavite svojo ekipo v besedi in sliki.

Pri predstavitvi ekipe izpostavite, kakšna znanja imajo vaši člani. Olajšate jim pot, ko vas bodo želeli kontaktirati. Pripišite, na kateri telefonski številki ste na voljo, fizični in elektronski naslov. Verjetno ni potrebno posebej poudarjati, da bodite ažurni pri odgovarjanju.

Dizajn strani oblikujte čim bolj profesionalno in v skladu z branžo, v kateri poslujete. Ljudje hitro ocenimo spletno stran (in s tem tudi podjetje) glede na vizualno vsebino. Ko oblikujete spletno stran, bodite pozorni na postavitev spletne strani, tipologijo, fotografije, vsebino. Amaterski videz spletne strani bo uničil zaupanje. Investirajte v kakovostnega dizajnerja.

Naj bo vaša spletna enostavna za uporabo in pregledna. Redno osvežujte vsebino na spletni strani. S tem si boste povečali kredibilnost pri ljudeh. Če ste si zastavili, da boste imeli tudi poseben del za novice, potem jih redno producirajte. Pri pisanju pa pazite na slovnične napake. Tudi to bo vplivalo na vašo kredibilnost. V ta namen priporočajo najem natančnega lektorja.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj