Kupci so naveličani povprečnosti

Kupci so naveličani povprečnosti

23. 07. 2010

Vir in informacije: Podjetnik, Julij 2010, www.podjetnik.si, Avtor: Petra Mauer

Eden od pomembnih trendov je ta, da so kupci vse manj strpni do povprečnih in celo podpovprečnih izdelkov.

Trendi se nenehno spreminjajo, tudi v prodaji. V čem se opazijo razlike med včeraj in danes?

Prvič, kupec z denarjem ali urejenim financiranjem je dobil kar nekaj pogajalske moči nazaj v svoje roke. Dober primer so nepremičnine, avtomobilska industrija, kjer se sedaj lahko pogajamo za boljše pogoje, ceno in druge ugodnosti.

Stranke so postale zelo netolerantne do povprečnih ali celo podpovprečnih izdelkov in storitev. Če se ozremo okrog nas, so mnoga podjetja in posamezniki zamenjali dobavitelja, kupujejo v drugih trgovinah, obiskujejo druge restavracije ... Skratka, mnogo hitreje zamenjajo obstoječo storitev ali dobavitelja z novim. Praviloma je novi dobavitelj prijaznejši, hitrejši, cenejši. Poenostavljeno  – stranke so manj lojalne.

Tretja stvar je dejstvo, da kupci mnogo bolj previdno porabljajo denar. Če še vedno kupujete pri istem dobavitelju, zahajate v iste trgovine in jeste v isti restavraciji, ste po vsej verjetnosti zmanjšali število obiskov, vsoto porabljenega denarja na obisk ali pa kupujete drugačne izdelke.

Kot zadnje pa, izražen interes potencialnih kupcev za vaše izdelke ni več samoumeven. Kupčevo pozornost in naklonjenost si moramo dobesedno priboriti s posebnimi, drugačnimi, njim na kožo pisanimi izdelki in storitvami.

Več o tem si lahko preberete tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj