Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih?

Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih?

03. 11. 2015

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 20. 10. 2015, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Manca Korelc

Pojavljanje podjetja na družabnih omrežjih je dandanes pogoj za uspešno spletno trženje. Všečki, komentarji, objave, pini, retviti in druge oblike odziva kažejo na to, ali je komunikacija s sledilci učinkovita ali ne.

Ključnega pomena je vedeti, kdaj objavljati vsebino na določenih družabnih omrežjih, da dosežemo največji odziv. Oglejmo si, kdaj so uporabniki najbolj odzivni na priljubljenih družabnih omrežjih: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Tumblr in Google+.

Kdaj objavljati na Facebooku

Uporabniki preživljajo prosti čas na Facebooku večinoma proti koncu delovnega dne. Statistika kaže, da je na Facebook straneh in profilih najbolje objavljati od 13. do 16. ure. Bolj se približujemo vikendu, boljši je odziv.

Prikazovanje objav na Facebooku deluje na osnovi algoritma, ki določa, koliko sledilcev bo videlo vašo objavo. Bolj kot se uporabniki odzivajo na objave (všečkajo, komentirajo, delijo), več uporabnikov bo objavo videlo. Vsaki objavi dodajte kakovostno sliko, saj z njimi lahko dosežete do 50 % več všečkov in več kot 100 odstotno povečanje komentarjev.

Kdaj objavljati na Instagramu

Instagram je mobilna aplikacija, ki je zasnovana kot medij za objavljanje slik. To je za blagovne znamke odličen kanal za komunikacijo, saj uporabniki zelo radi komentirajo dobre fotografije, z vsebino pa ni treba konkurirati s članki, kvizi, igrami kot na drugih družabnih omrežjih.

Instagram - kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Za objavljanje slik na Instagramu je z vidika odziva vseeno, kateri dan izberete. Praksa pa je pokazala, da se uporabniki najbolj odzivajo pred ali po delavniku. Najbolje je spremljati statistiko vaših objav, ki vam pomaga najti vaš najboljši čas v dnevu. Pri tem vam pomagajo orodja, kot so IconoSquare, TakeOff in Latergramme, s katerimi lahko tudi nastavite čas objavljanja slik.

Kdaj objavljati na Twitterju

Twitter sicer ni prvo družabno omrežje, na katerega pomislimo za promocijo slik, toda zaradi visoke pripravljenosti za deljenje njegovih uporabnikov je vsekakor priporočljiv kanal. Facebook uporabnike je težje prepričati, da delijo objave, Instagram pa možnosti deljenja sploh nima.

Tviteraši so zelo aktivni v času kosila in po delovnem dnevu. Najbolje je objavljati med 12. in 13. uro ter med 17. in 19. uro, saj je praksa pokazala, da se v teh časovnih obdobjih zgodi največ ritvitov.

Kdaj objavljati na Pinterestu, Tumblr-ju, and omrežju Google+

Na vedno bolj priljubljenem Pinterestu so uporabniki najbolj aktivni med vikendi, zato je najbolje objavljati ob sobotah in nedeljah dopoldne.

Na Tumblr-ju najdemo uporabnike, ki so bolj nočne ptice, zato je najboljši čas objave med sedmo in deseto uro zvečer. Na Google+ na drugi strani pa vam bo največ koristil, če boste objavljali okrog 9. ure zjutraj.

To so seveda zgolj smernice, ki vam pomagajo pri začetkih vodenja komunikacije na različnih družabnih omrežjih. Skozi čas spremljanja statistike in spoznavanja sledilcev z objavami boste začrtali svoj koledar objavljanja, ki bo optimalen za vaše uporabnike.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj