9 top trendov v e-mail marketingu

9 top trendov v e-mail marketingu

30. 06. 2015

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 14. 5. 2015, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Manca Korelc

Pošiljanje mailov tudi v letu 2015 ostaja najbolj učinkovito orodje spletnega marketinga. Podjetjem pomaga pri negovanju odnosov s kupci v vseh fazah nakupnega procesa, zato je pomembno poznati zadnje trende e-mail marketinga.

  1. E-mail format prilagojen mobilnim napravam - na pametnih telefonih odpremo že več kot polovico mailov, zato je prilagojenost oblike in vsebine maila za vse mobilne naprave neizogibna; še vedno maile odpiramo tudi na računalnikih, zato je ključno, da je oblika mailov prilagojena na vse naprave;
  2. Personalizacija sporočil - ciljanje na posamezne segmente ciljne publike ima v e-mail marketingu največjo moč; učinkovitost maila bo namreč veliko večja, če boste uvrstili koristno vsebino, prilagojeno posamezni skupini, kot pa če boste vsem poslali splošen mail;
  3. Uporaba družabnih omrežij za grajenje baze prejemnikov - družabna omrežja so trend sama po sebi in tudi odličen vir za pridobivanje novih prejemnikov; nekatera imajo prav posebne rešitve za povečanje števila prejemnikov baze;
  4. Slike in tekst v mailu - raziskava iz leta 2014 je pokazala, da imata dve tretjini prejemnikov raje maile z več slikami kot tekstom; ne pozabimo, da moramo ustvariti mail v html in besedilnem formatu, da se mail lepo prikaže tudi tistim, ki uporabljajo strožje odjemalce pošte;
  5. Uporaba pop-up polja na spletni strani – morda se zdi na prvi pogled ta rešitev moteča, toda statistika kaže, da je zelo učinkovit način za povečanje baze prejemnikov;
  6. Prijava Double Opt-in - ta oblika uporabniku omogoča, da svojo prijavo na mailing seznam odda dvakrat: najprej z vpisanim e-naslovom prek spletnega obrazca, kar sproži pošiljanje maila na uporabnikov e-naslov, prek katerega še drugič s klikom na povezavo znotraj maila aktivira prijavo;
  7. Real-time e-mail marketing - pomeni pošiljanje ciljanih in relevantnih sporočil ob določenem času točno določenemu potencialnemu kupcu z določeno ponudbo;
  8. E-mail marketing glede na lokacijo - ta trend se nanaša na prejšnjega o real-time e-mail marketingu; primer: z uporabo Google Maps in določitvijo lokacije kupca mu lahko pošljemo mail s kuponom za popust v najbližji trgovini;
  9. Čas pošiljanja - žal ne obstaja enoten najbolj primeren termin, ki bi veljal za vse prejemnike e-pošte; veljajo splošne smernice, da je e-maile za B2B dobro pošiljati dopoldne med tednom od torka do četrtka, za B2C pa tudi čez vikend; toda zadnje raziskave kažejo, da odpiramo maile tudi zvečer in ob ponedeljkih, ki je veljal za najmanj primeren dan; najboljši nasvet je zato A/B testiranje.

Pri vsaki strategiji za e-mail marketing moramo upoštevati vse faktorje in biti na tekočem s trendi. Osnovno vodilo uspeha pa je testiranje pred pošiljanjem maila, predvsem pa potem, ko že imamo odziv naših prejemnikov, saj nam spremljanje statistike omogoča nenehno optimizacijo.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj