Expo 2015: Največja gospodarsko-promocijska priložnost Slovenije prihodnje leto v tujini

Expo 2015: Največja gospodarsko-promocijska priložnost Slovenije prihodnje leto v tujini

25. 11. 2014

Vir in informacije: STA, 13. 11. 2014, http://www.sta.si/

Slovenija se bo prihodnje leto na svetovni razstavi Expo v Milanu predstavila s sloganom Čutim Slovenijo - zelena, aktivna, zdrava, in sicer z lastnim 800 kvadratnih metrov velikim paviljonom. Obenem bo to največja gospodarsko promocijska priložnost Slovenije v tujini, s poudarkom na prepoznavnosti ter vzpostavljanju novih poslovnih partnerstev.

Expo je izjemno odmeven dogodek svetovnih razsežnosti, ki se bo tokrat dogajal v neposredni bližini in na katerem pričakujejo 20 milijonov obiskovalcev.

Zainteresirane slovenske regije se bodo v obdobju šestih mesecev na Expu predstavile v 14-dnevnih sklopih za vsako regijo, kjer bo priložnost za organizacijo različnih promocijskih dogodkov in poslovnih ter ciljno usmerjenih poslovnih srečanj. Gre za veliko priložnost in pomen povezovanja na regijski ravni ter skupnega nastopa v tujini. Poleg splošne promocije je cilj povečati izvozno usmerjeno ekonomsko politiko države predvsem na trgu Italije.

Slovenija se bo na svetovni razstavi predstavila z lastnim paviljonom, kjer bodo obiskovalcem na ogled razstave na lastnem odru, info pultih in v salonu za različna poslovna srečanja. Slovenija se bo predstavila z vsebinami, povezanimi z glavno temo svetovne razstave: sol, čebele, termalne in mineralne vode, zdrav in aktiven življenjski slog ter zelene tehnologije.

Slovenski paviljon bo predstavljal interaktiven sprehod skozi pet zgodb, ki jih povezuje pet zrn ajde za ohranitev zelene, aktivne in zdrave Slovenije. Pet vsebinskih sklopov pa bodo označevali sol, čebele, termalne vode, pohodništvo in projekt merjenja črnega ogljika.

Obiskovalec bo pri vsaki od vsebin lahko prispeval delček k ohranitvi zelene aktivne in zdrave Slovenije in na koncu bo dobil pet zrn ajde. Številka pet ima posebno mesto, vse to je simbolika petih čutil, ki so osrednji del zgodbe občutiti Slovenijo, torej znamke I feel Slovenia.

Vsebine na svetovni razstavi bodo delno poljudno izobraževalne, namenjene najširšemu krogu ljudi, s poudarkom na zagotavljanju edinstvenih doživetij, pop kulture in predstavitve presežkov držav na različnih področjih, tokrat povezanih s hrano in okoljem. Slovenija se bo predstavila med 144 državami, kar predstavlja 94 odstotkov svetovne populacije.

V sklopu celotnega sejmišča bo skupno organiziranih okoli 4070 dogodkov, ki jih bo obiskalo blizu 130.000 ljudi na dan, kar je izjemna priložnost za promocijo Slovenije kot turistične destinacije, za krepitev državne znamke I feel Slovenia.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj