Digitalna turistična kampanja letos na bližnjih trgih

15. 09. 2020

Vir in informacije: STA, 4. 9. 2020, www.sta.si

Slovenska turistična organizacija (STO) kljub pojavu covida-19 nadaljuje enega najpomembnejših tržno-komunikacijskih projektov, digitalno kampanjo My Way. Izvajanje kampanje so sicer prilagodili danim razmeram; med drugim bo tako potekala na zgolj sedmih bližnjih trgih.

Digitalna kampanja letos poteka od 31. avgusta do sredine decembra. Prilagojena je globalnim razmeram, ki so zaznamovale leto 2020, in bo, z mislijo na boljše možnosti dostopa, izvedena na bližnjih trgih.

Digitalna kampanja STO tako poteka v sedmih državah: v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Veliki Britaniji, Franciji, na Madžarskem in v Švici. Tudi letos goste nagovarja s kreativnim konceptom My Way in tako nadaljuje z izpostavljanjem personaliziranih doživetij po meri posameznika.

S kampanjo se zasleduje cilj povečanja prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot butične destinacije za petzvezdična doživetja, izpostavljeni pa bodo privlačni turistični produkti, ki temeljijo na trajnostnem, varnem in zelenem turizmu.

Ciljne skupine, ki jih nagovarjajo z digitalno kampanjo, so oblikovane na podlagi aktualnih interesov, demografije in potreb trgov. Na STO se bodo tako osredotočili na tri glavne skupine: goste, ki jih zanimajo predvsem mesta, kultura in gastronomija (t. i. lifestyle gostje), goste, ki jih pritegne aktivno preživljanje počitnic v naravi, ter goste, ki želijo na oddihu poskrbeti za svoje telo in počutje.

Tudi letos je STO pripravila digitalno kampanjo v tesnem sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom. Z namenom promocije turističnih ponudb organizacija zbira turistične pakete slovenskega turističnega gospodarstva za promocijo v okviru digitalne kampanje. Javni poziv za oddajo ponudb je podaljšan do 20. septembra.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj