Brezplačno učenje angleščine na daljavo (raven A1.2 in A2)

Brezplačno učenje angleščine na daljavo (raven A1.2 in A2)

21. 05. 2020 - 17. 06. 2020

na spletu

Datum: začetek v četrtek, 21. maja 2020

Z učiteljico Anjo boste »klepetali v živo« na spletu (z uporabo aplikacije ZOOM), na podlagi člankov z različnimi nalogami, ki jih boste predhodno prejeli.

Če se v Angleško čajanko vključujete prvič in ne veste, če je vaše predznanje ustrezno, vas vabijo k reševanju spletnega vprašalnika.

Dinamika izvedbe:

  • 8 srečanj v živo preko aplikacije Zoom (16 šolskih ur).
  • 10 ur vašega samostojnega dela (priprava na »klepet v živo« ob člankih s pripadajočimi gradivi).
  • Zoom srečanja v živo bodo potekala ob četrtkih, od 9.30 do 11.00
  • Prvo srečanje: 21. 5. 2020

Naj vas ne skrbi, če še niste vešči uporabe aplikacije Zoom. To jimm povejte ob prijavi. Dogovorili se boste za termin in način, da vas na daljavo naučijo uporabljati to spletno orodje.

Komu je Angleška čajanka namenjena:

  • Vsem, ki živite ali delate na območju občin Bovec, Kobarid in Tolmin.
  • Vsem, ki bi radi ostali v stiku z jezikom in imate osnovno predznanje (raven A1-A2).
  • Vsem, ki imate možnost in željo obiskovanja učnih ur v taki obliki (računalnik/tablico/pametni telefon, dostop do interneta, slušalke z mikrofonom).
  • Prednost imajo tisti, ki se Angleške čajanke udeležujejo prvič.
  • Angleška čajanka ni primerna za popolne začetnike.

Kako bo potekalo delo:

  • Vsak udeleženec bo prejel članek v angleščini z različnimi nalogami (naloge za bralno razumevanje, besedišče in pisno izražanje).
  • Gradivo bodo poslali po e-pošti (tistim, ki nimate možnosti tiskanja pa po pošti).
  • Iz prebranega boste pripravili kratko predstavitev za ostale udeležence.
  • Pisne sestavke bodo zbrali in objavili na spletni strani Ljudske Univerze Tolmin.

Več

Angleška čajanka je za udeležence brezplačna, saj jo sofinancira Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.

Prijava: Patricija Rejec, GSM: 051-310-505, e-naslov: patricija.rejec@prc.si. Število udeležencev je zaradi lažjega dela omejeno na 12.



Nazaj