Brezplačno spletno podjetniško izobraževanje v 10 modulih

12. 10. 2021 - 16. 11. 2021

na spletu

Datum: med 12. oktobrom in 16. novembrom 2021

Kaj je Podjetniški program?

Je skrbno pripravljen program v obliki predavanj s področja začetkov poslovanja. Če že imate idejo, produkt ali storitev in že poslujete v minimalnem obsegu na trgu, vendar ste obstali na neki točki in se ne znate premakniti naprej (tj. stuck-in-the-middle).

Spopadate se sami s situacijo in tehtate “ali iti naprej” ali “zapreti”. Vas je strah? Potrebujete razumevanje osnov, marketinga, prodaje, pitchanja, financ, dviga motivacije, ipd? Če ste vsaj ne eno vprašanje odgovorili pritrdilno potem v Inkubatorju GEA College temu rečejo da “iščete podjetniško brco” – potem je Podjetniški program pravi za vas.

Na 10 delavnicah se boste s pomočjo izkušenih podjetnikov naučili ZAKAJ in KAKO kreirati poslovanje, ter kako jo v celoti izvesti v praksi. Predavatelji so lačni vaših vprašanj in izzivov, za katere verjamejo, da bodo imeli odgovore. Na podlagi izkušenj so izbrali 10 tematik, ki se jih mora podjetnik zavedati na podjetniški poti in vam jih ponujajo brezplačno.

Komu je namenjen spletni podjetniški program?

Celoten Podjetniški program je namenjen podjetnikom začetnikom ali idejnikom v razvojni fazi in vsem, ki zbirate pogum, da se premaknete naprej na svoji podjetniški poti.

Vsebina:

  • Poslovni model CANVAS
  • Kako z minimalnim vložkom do maksimalnega podjetniškega izplena?
  • Raziskava trga
  • Kako poiščem ciljne stranke?
  • Lastna cena in oblikovanje cenovne politike
  • Zakaj moramo poznati pojem intelektualna lastnina?
  • Pridobivanje sredstev za zagon in rast podjetja
  • Prodaja, ki vam bo pomagala na vaši startup poti
  • Marketing ali kako osvojiti trg
  • Kako pripraviti predstavitev svoje ideje (Pitch)

Predstavitev predavanj:

1. Poslovni model CANVAS

Datum: 12. oktober 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Predpogoj za uspešno podjetniško kariero je vedno dobro razdelana poslovna ideja. Pogledali si boste, kako poiskati poslovno priložnost, kako analizirati panogo in kako si zastaviti poslanstvo, vizijo in cilje. Naučili se boste, kako oceniti potrebe in želje kupcev, kako izpostaviti konkurenčne prednosti in kako opredeliti trženjski splet. Predstavili bodo tudi metode, s katerimi ocenite prihodke in stroške, ki predstavljajo osnovo za finančne projekcije. Spoznali boste vse segmente CANVAS-a, ki jih boste nato tekom Podjetniškega programa poglobljeno obravnavali. Predavanje bo obogateno s primeri iz prakse.

Predavatelj: dr. Dario Berginc 

2. Kako z minimalnim vložkom do maksimalnega podjetniškega izplena?

Datum: 14. oktober 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Pri metodah vitkega inoviranja govorimo o prepletenosti strank, trga in razvoja. Klasični način inoviranja “v garaži” je že nekaj časa neučinkovit in neuporaben v malih podjetjih, zadnja leta pa se tehnik vitkega podjetništva poslužujejo tudi korporacije in večja podjetja. Dogaja se namreč, da razvijejo izdelek/ storitev, ki nima trga ali pa ga ne poznajo dovolj dobro. Tehnike in metode vitkega inoviranja govorijo ravno o tem, kako s čim manj sredstvi (časa in denarja) razviti izdelek/ storitev skladno s potrebami trga.

Predavateljica: Vera Nunič

3. Raziskava trga

Datum: 19. oktober 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Raziskava trga je ključna pri razvoju podjetja. Kaj sploh je raziskava trga? Kako jo pričeti izvajati in kdaj je zaključena? Kaj pomeni dobra ali slaba raziskava trga? Pomemben del raziskave trga so začetni odzivi iz trga (intervjuji, ankete). Poleg naštetega se boste pogovarjali o velikostih trgov (po principu TAM, SAM, SOM) in pogledali kaj so potrebni pogoji (razlogi) za vstop na izbrani trg.

Predavatelj: David Arnež, mag. posl. ved 

4. Kako poiščemo ciljne stranke?

Datum: 21. oktober 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Ste že slišali za grozno statistiko, ki pravi, da 9 od 10 startupov v prvih petih letih propade? Pa veste, da pri večini ni razlog slab produkt/ storitev kot misli večina? Razlog tiči v slabem poznavanje ciljne stranke ali zelo pogosto v napačnih predpostavkah, kdo le te so.

Predavateljica: Vera Nunič 

5. Lastna cena in oblikovanje cenovne politike

Datum: 27. oktober 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Na delavnici se boste dotaknili področja poslovnega modela - Canvasa in iz njega izpeljali osnovo za določitev ključnih stroškov ter določili kanale prodaje, ki so osnova za prihodkovno stran. Da lahko določimo, kako bomo prodajali, pa moramo poznati svojo lastno ceno produkta (tu je pomembno poznati razliko med fiksnimi in variabilnimi stroški). Da podjetje lahko dobro upravljamo, moramo poznati ključne kazalnike uspešnosti, ki nam povedo, kje smo, kam želimo iti, ali smo na pravi poti in ali moramo v podjetju kaj spremeniti.

Predavateljica: mag. Nina Dremelj

6. Zakaj moramo poznati pojem intelektualna lastnina?

Datum: 4. november 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Intelektualna lastnina predstavlja 98% izvoza in 95% vrednost podjetja. Brand je torej najpomembnejši. A kaj sodi pod brand? To ni samo znamka, to je ves know howdesigniznanjeljudje, ki morajo biti pravilno zaščiteni in upravljani. Iz malega zraste veliko le, če se uspešno zaščitite in maksimalno monetizirate svoje znanje in inovativnost. Kako? Intelektualna lastnina je temelj podjetja, saj želite biti na trgu unikatni in inovativni. Vse to pa nima smisla, če znanje prepuščate drugim ali celo nekomu že kršitve njegove pravice, ker niste preverili ali pa nimate v pogodbah urejene avtorske pravice itd… Interni odnosi, odnosi s partnerji, zaščita znanja, poslovnih skrivnosti, to vam daje konkurenčno prednost na trgu. Ampak samo, če je res vaše.

Predavateljica: Tina Osojnik

7. Pridobivanje sredstev za zagon in rast podjetja

Datum: 9. november 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Na delavnici se boste dotaknili področja investiranja, kaj sploh je, kdaj je potrebno, kakšne oblike obstajajo, kakšno je investiranje v naši regiji in drugje ter kaj so potrebne zahteve, ki jih je potrebno izpolniti, da ste uspešni pri pridobivanju vaše investicije.

Predavateljica: mag. Nina Dremelj

8. Prodaja, ki vam bo pomagala na vaši startup poti

Datum: 10. november 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Spoznali boste, kako sploh začeti s prodajo, kje, na kakšen način, s kom in kako zaključiti prodajo in biti uspešen.

Na predavanju se boste naučili kakšni so pristopi pri B2B prodaji in kakšni pri B2C. Slišali boste marsikaj o spletni prodaji - kako se je lotiti, na kaj vse moramo pri tovrstni prodaji misliti in kaj vse mora v ozadju delovati, da je kupec zadovoljen z našo storitvijo. Dotaknili se boste tudi loyalty programov, kako delujejo in kdaj jih je smiselno vpeljati v prodajo. Slišali boste za različne pristope, ki naj bi večali število kupcev.

Predavatelj: dr. Rok Stritar

9. Marketing ali kako osvojiti trg

Datum: 11. november 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Pojem, ki ga slišimo na vsakem koraku, ko smo v poslu. Kaj je marketing na kratko? Kaj je marketinška strategija in zakaj jo mora podjetje imeti?

Primeri dobrih praks marketinških kampanj in tudi primeri, ki so bili teoretično dobro zastavljeni, v praksi pa so se izkazali za neuspeh.

Predavatelj: Žiga Berce

10. Kako pripraviti predstavitev svoje ideje (Pitch)

Datum: 16. november 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Vsak posameznik ali podjetje bi moral imeti sestavljeno kratko predstavitev ali opis dejavnosti podjetja, ki bi jo delili s kupcidobavitelji in tudi investitorji. Za uspešno sodelovanje z dotičnimi poslovnimi deležniki, je pomembno kako predstavimo poslovno idejo. Da pripravimo prepričljiv pitch, nam vzame kar nekaj časa.

Predavatelj: Peter Bruner

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.



Nazaj