Brezplačno predavanje - »Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)«

Brezplačno predavanje - »Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)«

19. 11. 2019

Ljubljanski univerzitetni inkubator

Datum: 19. november 2019, od 13.00 do 16.30 ure

Lahko ste razvili neverjeten produkt, ki je tehnično najbolj napreden, vendar brez dostopa do pravega trga boste izgubili. Žalostna zgodba, ki se vedno znova ponavlja je, da veliko podjetje z boljšim sistemom distribucije, lansira nekaj kar je podpovprečno in zmaga. Prav zato prihod na trg vedno prekaša še tako dober produkt.

Če razumemo pomen strategije prihoda na trg in kako zgradimo ustrezen motor za prihod na trg,  še preden lansiramo nov produkt ali odpremo nove trge ali nove prodajne poti, bomo s tem dobili enkratno prednost pred konkurenco. Prihod na trg temelji na močni skladnosti produkta in trga ter odlični distribuciji. Strategija prihoda na trg je tako pomembna zato, ker brez nje ni dolgoročne rasti.

Kaj boste na predavanju slišali?

  • Zakaj je prihod na trg pomemben.
  • Kaj vse moramo vedeti, preden se lotimo prihoda na trg (strategija, taktika, izvedba).
  • Kaj je razlika med prihodom na trg in lansiranjem produkta.
  • Kako zgradimo poslovni model za prihod na trg (katere prodajne poti so primerne za izbrane segmente in produkte).
  • Zakaj je pomembno, da že na začetku razmišljamo o internacionalizaciji in vstopu na tuje trge.
  • Kakšna je razlika med hekanjem rasti, rastjo in digitalnim marketingom. 
  • Kako lahko postanemo strokovnjak za pridobivanje strank (T-oblika).
  • Kako vemo, da imamo skladnost produkta in trga (product-market-fit - PMF).
  • Zakaj prihodki ≠ “PMF”
  • Katere metode in orodja so primerna preden imamo skladnost produkta in trga [od 0 do 1] in po njej [od 1 do n].
  • Kako se izvedbeno lotimo izgradnje marketinških in prodajnih orodij (spletna stran, ključna sporočila, znamka, brošure, oglasi, prodajna pisma …)

Izvedeli boste kaj štirje kvadranti v “Go-To-Market” pomenijo:

Kako se lotimo prihoda na trg

  • Strategija, taktika in izvedba
  • Način razmišljanja
  • Faza produkta in faza trga
  • Oprijem - Tranzicija - Rast (Traction-Transition-Growth)

Pomen strategije prihoda na trg

  • Prodajni ali marketinški produkt
  • Trg, produkt, prodajne poti in poslovni model
  • Segmentacija in najmanjši možen segment  (minimum viable segment - MVS)
  • 6 mitov o prihodu na trg

Grajenje našega motorja za prihod na trg

  • Poti na trg
  • Vloga trženjskega produktnega vodje (Product Marketing Manager - PPM)
  • Časovni načrt prihoda na trg
  • Skladnost produkta in trga (PMF)
  • Iz 0 na 1  in iz 1 na n

Izvedba in praksa

  • Infrastruktura za rast
  • Marketinška in prodajna orodja
  • Primeri iz prakse (iskanje kanalov za oprijem, sprint znamke)

O dobrih praksah prihoda na trg in o tem kako prodrete na mednarodni trg iz Slovenije, boste spregovorili tudi z gosti:

  • Damjana Pangerčič - Silway - medgeneracijske aktivnosti in namizne igre za starejše, osebe z demenco, otroke in družine
  • Janez Šepetavc - plesh.eu - mobilna aplikacija za plesno koreografijo
  • Marko Klobčar, prototip novega ojačevalca za kitaro

Predavateljica Jasna Klemenc Puntar se več kot 20 let ukvarja s prihodom na trg in svoje izkušnje iz visokotehnoloških podjetij in startupov rada deli tako na blogu Omneechannel kot tudi z mentoriranjem. Jasna je na globalni ali lokalni trg lansirala več kot 20 povsem novih produktov v več kot 7 različnih industrijah tako v B2B kot v B2C. Odlično poznavanje tako produktnega vodenja kot celotnega marketinga in delo tako v korporacijah kot startupih, ji je omogočilo, da je izoblikovala ponovljiv pristop, kako se hitro in z najmanj truda lahko infiltriramo na katerikoli trg lokalno ali globalno.

Predavanje je namenjeno vsem, ki nameravate lansirati nov produkt ali storitev, vstopiti na nove trge ali odpreti nove prodajne poti za že obstoječe produkte ali storitve (ustanoviteljem, produktnim vodjem, trženjskim produktnim vodjem,  odgovornim za razvoj poslovanja, marketing …).

Udeležba je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. (www.eu-skladi.si)



Nazaj