Brezplačna spletna serija 3 praktičnih delavnic PR-ja (odnosov z javnostmi) - »Nauči se veščin PR-ja za poslovni uspeh«

23. 11. 2021 - 14. 12. 2021

na spletu preko aplikacije ZOOM

Datum:

  • 23. november 2021, od 13.00 do 16.00 ure
  • 7. december 2021, od 13.00 do 16.00 ure
  • 14. december 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Pridi na serijo 3 brezplačnih praktičnih spletnih delavnic PR-ja (odnosov z javnostmi) in postani praktik PR-ja v tvojem podjetju. Na kratko, po delavnici boš imel-a v rokah vsa orodja za komuniciranje z vsemi ciljnimi javnostmi podjetja, od izdelanega komunikacijskega plana za svoje podjetje do sestavljene adreme novinarjev in spisanega sporočila za medije.

Odnosi z javnostmi spadajo med najpomembnejše funkcije v vsakem podjetju. Pri tem pa ne mislimo samo na odnose z mediji in medijske objave, ki lahko prispevajo k uspehu vašega podjetja, ampak tudi druge oblike komuniciranja s ciljnimi skupinami, pri katerih lahko neustrezna komuniciranja spodbudi negativne dogodke, ki posledično zmanjšajo poslovni ugled in uspeh podjetja.

Kakšen vpliv ima komuniciranje z vsemi pomembnimi javnostmi na uspešnost startup podjetij se kaže na primer pri izvajanju kampanj množičnega financiranja, kot je na primer Kickstarter. Tukaj je namreč eden izmed ključnih elementov prav dober PR.

Vse delavnice trajajo 3 ure, vsakič od 13.00 do 16.00 ure.

1. delavnica - 23. november 2021, ob 13.00 uri

  • Odnosi z javnostmi ter analiza: kdo sem jaz in kdo so javnosti mojega podjetja

Kaj se boste naučili?

  • Kateri so štirje stebri odnosov z javnostmi in zakaj so pomembni?
  • Kateri so kanali in orodja komunikacije z javnostmi in kako jih uporabljati: družbena omrežja, osebni stiki, e-pošta, e-novice, blog ...
  • Zakaj graditi odnose z obstoječimi javnostmi in ne težiti k visokim številkam?
  • Kaj se je v zadnjih letih spremenilo v komunikaciji in kaj to pomeni za odnose, ki jih gradimo z javnostmi?
  • Online komunikacija: zavedanje, da smo uredniki svojih medijev, s katerimi lahko zelo uspešno dosegamo svoje javnosti.
  • Kako komunicirati v času krize (primer korona virusa)?

Praktično delo

  • Analiza: kdo sem jaz in moje podjetje.
  • Izdelava tabele: moje javnosti ter orodja in kanali za komunikacijo.

2. delavnica - 7. december 2021, ob 13.00 uri

  • Odnosi s strankami ter analiza: kdo je moja idealna stranka in kaj je moja tržna niša

Kaj se boste naučili?

  • Komunikacija in odnosi s strankami: osebna, telefonska, pisna, digitalna.
  • Ali vem, kaj ponujam svojim ljudem? Kaj so moji izdelki oziroma storitve?
  • Ali vem, kdo je moja idealna stranka?
  • Kje najdem svojo idealno stranko in kje komuniciram z njo?
  • Kako nagovarjati čustva in se zasidrati v srca naših strank?

Praktično delo

  • Postavitev in določitev tržne niše tvoje podjetje.
  • Analiza stranke in orodij komuniciranja za tvoje podjetje.
  • Izdelava komunikacijskega plana za tvoje podjetje.

3. delavnica - 14. december 2021, ob 13.00 uri

  • Odnosi z mediji in priprava strateškega plana komuniciranja

Kaj se boste naučili?

  • Proaktivna komunikacija z mediji (kako pritegniti pozornost).
  • Adrema in kreativna sporočila za medije.
  • Priprava dogodka za medije.

Praktično delo

  • Oblikovanje adreme za medije.
  • Priprava sporočila za medije na svojem primeru.

V kolikor se odločite za prijavo, se morate udeležiti vseh treh delavnic, udeležba samo na prvi, drugi ali tretji ni mogoča, saj je celovit program zajet le v kolikor se udeležite vseh treh delavnic. Zaradi praktičnega dela bomo udeležbo omogočili 10 podjetjem.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.



Nazaj