Anketa na temo poznavanja in uporabe vsebinskega marketinga v mikro in malih podjetjih

Anketa na temo poznavanja in uporabe vsebinskega marketinga v mikro in malih podjetjih

01. 10. 2019

Vir in informacije: Petra Bališ, www.balis.si

Anketa o ugotavljanju poznavanja učinkov vsebinskega marketinga na prepoznavnost blagovne znamke in optimizacijo spletne strani v mikro in malih podjetjih v Sloveniji ter njegove uporabe.

Vabljeni k izpolnjevanju vprašalnika, ki je namenjen ugotavljanju poznavanja učinkov vsebinskega marketinga na prepoznavnost blagovne znamke in optimizacijo spletne strani v mikro in malih podjetjih v Sloveniji, ter njegove uporabe.

Anketa je namenjena podjetnikom, s.p.-jevcem, direktorjem, ustanoviteljem, vodjem marketinga oziroma zaposlenim v marketingu, produktnim vodjem, vodjem projektov, vodjem pisarn v MIKRO IN MALIH podjetjih (do 50 zaposlenih).

Povezava do vprašalnika

KAJ JE VSEBINSKI MARKETING?

Vsebinski marketing je že pred leti postal eden izmed pomembnih stebrov marketinške strategije. Njegova dodana vrednost je, da ne vsiljuje in ne prodaja direktno. Kakovostne vsebine, ki jih potrošnik bere, gleda ali posluša in mu rešujejo težave in izzive, dojema kot nekaj vrednega in uporabnega. Take vsebine uporabnik vidi kot dragocene, posledično pozitivno dojema tudi vaše podjetje, produkte ali storitve.

Drug pomembnejši razlog za ustvarjanje vsebin je optimizacija spletne strani. Spletna stran je eno izmed orodij, preko katere nas uporabnik spozna. Seveda pa mora pred tem v poplavi spletnih strani našo spletno stran sploh najti. Kakovostna vsebina vpliva na višje uvrščanje med iskalnike.

Vsebinski marketing deluje ne glede na velikost podjetja. Opaziti je, da se tudi pri nas mikro in mala podjetja zavedajo pomembnosti uporabe vsebinskega marketinga in ga pogosto izvajajo. Vprašanje pa je, ali dobro poznajo vse njegove učinke in ali si pri izvajanju postavljajo cilje, ki jih želijo doseči ter pripravijo strategijo? Ker so ta podjetja po navadi omejena tudi s financami, nas zanima, ali je možno vsebinski marketing uspešno izvajati z nizkim proračunom.

V namen odkrivanja odgovorov je nastala anketa.

Povezava do vprašalnika

Če želite prejeti rezultate raziskave vas prosijo, da pišete na e-naslov: petra@balis.si.

V primeru, da bi potrebovali dodatne informacije, lahko pišete na e-naslov: petra@balis.si.

Vnaprej najlepša hvala za sodelovanje!

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj