Javna agencija SPIRIT Slovenija bo podelila nagrado najboljšemu izvozniku

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo podelila nagrado najboljšemu izvozniku

07. 11. 2017

Vir in informacije: STA, 7. 11. 2017, http://www.sta.si/

Javna agencija SPIRIT Slovenija bo 7. novembra 2017 v Ljubljani pripravila prireditev, na kateri bo podelila diplome slovenskim izvoznikom, sodelujočim v mednarodnem izobraževalnem programu ITM. Ta je namenjenem izboljšanju izvoznega poslovanja, letos pa poteka že desetič. Na prireditvi bo razglašen tudi prejemnik nagrade ITM izvoznik leta.

Udeleženci programa ITM (International Trade Management) med drugim pridobijo nova znanja in veščine s področja mednarodnega poslovanja, individualno svetovanje mednarodnih strokovnjakov pri pripravi izvoznega načrta, informacije o novostih in trendih pri načrtovanju in oblikovanju izvoznih aktivnosti, mednarodna poznanstva ter diplomo, priznano s strani mednarodne organizacije za usposabljanje na področju trgovine IATTO.

Program je prvenstveno namenjen izvoznim menedžerjem v starosti do 40 let oziroma zaposlenim v izvoznih oddelkih mikro, malih in srednje velikih podjetij. Na izobraževanje so vabljeni posamezniki, ki so željni osebnega in strokovnega razvoja na področju mednarodnega poslovanja ter želijo aktivno pripomoči k uspešni širitvi poslovanja podjetja na nove tuje trge.

Javna agencija SPIRIT Slovenija izobraževalni program ITM podpira od leta 2006, v njem pa se je doslej usposabljalo 131 predstavnikov slovenskih podjetij. Prve štiri generacije udeleženih podjetij so svoj izvoz v treh do petih letih po udeležbi v programu v povprečju povečale za več kot 40 odstotkov.

Prejemnik nagrade ITM izvoznik leta je bil izbran med člani ITM alumni kluba, ki ga sestavljajo udeleženci iz prvih osmih generacij programa. Metodologija izbora je temeljila na kvantitativnem in kvalitativnem vrednotenju doseganja rezultatov in delovanja teh podjetij.

Letošnja osrednja tema dogodka bodo poslanstvo, vrednote in vizija podjetja kot temelji za poslovanje, razvoj in obstoj podjetij oziroma kot tisto, kar podjetje naredi in ohranja navdihujoče. V poplavi vseh vrst izdelkov in storitev naj bi bila v prihodnje prav navdihujoča podjetja tista, katerih rešitve bi potrošniki kupovali pred drugimi.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj