Brezplačna spletna delavnica - »Triki učinkovitega copywritinga«

23. 02. 2021

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 4. marec 2021, od 9.00 do 11.30 ure

Kraj: na spletu

V četrtek, 4. marca 2021, ob 9.00 uri prijazno vabljeni na delavnico o tem, kako vsebine in besedila, ki prodajajo vaše izdelke ali storitve, dvigniti na višjo raven, da se bo zanje zanimalo vse več ljudi. Za učinkovit copywriting je potrebno osvojiti nekaj preizkušenih trikov in formul. Ne zamudite edinstvene priložnosti za brezplačno pridobivanje veščin, ki delujejo, a največkrat ostanejo zamolčane!

Copywriting (tekstopisje ali pisanje besedil) pomeni pisanje vsebin z namenom oglaševanja in trženja. Namen je bralca spodbuditi v nakup izdelka oziroma storitve. Gre za nekakšno umetnost trženja.

V mnogih pogledih je ta metoda podobna, kot bi najeli prodajalca, ki bi naš izdelek predstavljal vsaki stranki posebej. A s to razliko, da z oglasnim besedilom dosežemo veliko število ljudi naenkrat. Naslovnike želimo torej napeljati na to, da bi od nas radi kupovali, v naši vsebini in ponudbi pa uživali.

Program:

Predavatelja Uroš Oštir in Aleksandra Perpar se bosta na delavnici posvetila vsebinam:

  • Kaj sploh je copywriting, kje se ga uporablja in kdaj je učinkovit?
  • Termini, ki jih mora poznati vsak, ki želi besedila pisati sam
  • Kratka (in zanimiva) zgodovina copywritinga
  • Kako se lotiti copywritinga? (formula AIDA)
  • Osnovni triki copywritinga
  • Copywriting v spletnih trgovinah
  • Besede, ki prodajajo, in tiste, ki ne
  • Prihodnost copywritinga (AI, Googlov BERT, web roboti)

Udeležba je brezplačna.

Prijavite se lahko najkasneje do srede, 3. 3. 2021.

Dodatne informacije in prijave

Delavnica je sofinancirana s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj