Osebna blagovna znamka, uspešno komuniciranje in uporaba storytellinga za prodajno komunikacijo

Osebna blagovna znamka, uspešno komuniciranje in uporaba storytellinga za prodajno komunikacijo

11. 11. 2025

Velika dvorana OOZ Novo mesto, Foersterjeva ulica 10, Novo mesto

Datum: 11. november 2025, od 12.00 do 14.30 ure

Izvajalec: OOZ Novo mesto, Foersterjeva ulica 10, Novo mesto

Komunikacijska delavnica je namenjena podjetnicam in podjetnikom v vseh, še posebej v storitvenih dejavnostih (svetovanje, wellness/beauty, šport, izobraževanja, IT, kreativne industrije, turizem ipd.) in vsem, ki želijo dvigniti prepoznavnost, poenotiti sporočila in spremeniti zgodbe strank v prodajne rezultate.

S praktičnimi primeri in vajami dobite orodja, ki jih lahko začnete uporabljati že naslednji dan - v pogovoru s stranko, pri pisanju ponudb ali objav na družbenih omrežjih.

Predvideno število udeležencev (15).

V storitvenih dejavnostih je konkurenca velika, zato ni dovolj, da imaš samo dobro storitev. Pomembno je, kako se predstaviš, kako gradiš odnos in predvsem kako svojo zgodbo prepleteš s potrebami stranke.

Na tem interaktivnem predavanju boš spoznal/-a, kako postaviti osebno blagovno znamko, komunicirati jasno in samozavestno ter uporabiti moč zgodb, da bodo tvoje storitve zvenele privlačno in prepričljivo.

Vsebina seminarja:

1) Osebna blagovna znamka, ki odpira vrata

  • Kako v enem stavku povedati, kdo si in kaj prinašaš (jasno pozicioniranje).
  • Prvi vtis šteje: glas, drža, očesni stik in reference.
  • Kako izstopati v poplavi podobnih ponudb
  • Mini vaja: oblikuj svoj 30-60 sekundni “elevator pitch”.

2) Prepričljiva komunikacija v praksi

  • Struktura prodajnega pogovora - od začetka do “mehke” zaveze.
  • Zakaj jasnost premaga všečnost: kako povedati manj, pa doseči več.
  • Kako prilagoditi ton in pristop različnim kanalom (telefon, e-pošta, DM/PM, pogovor v živo).
  • Mini orodje: komunikacijska matrika (ciljna skupina + kanal + cilj)

3) Storytelling za prodajo

  • Kako stranko postaviti v središče zgodbe in sebe kot vodnika.
  • Kako zgodbo zaključiti z jasnim, a nevsiljivim pozivom k akciji.

Delavnico bo vodila Sabina Gosenca, strokovnjakinja za komuniciranje in odnose z javnostmi, ustanoviteljica blagovne znamke Komunikacijski kompas. Na zaključku delavnice bo dobro poslovno in marketinško prakso na svoji podjetniški poti predstavila dr. Marjeta Kobetič, Pisanapreslica, svetovanje in osebni coaching.

Prijavite se lahko do 10. novembra 2025.

Kontaktna oseba: Emilija Bratož, GSM: 041 910 100, e-naslov: emilija.bratoz@ozs.si.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek poteka v partnerstvu s SPIRIT Slovenija in Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport.



Nazaj