MeetUp za podjetne: Kako postaviti ceno, ki pokrije stroške in omogoča rast

MeetUp za podjetne: Kako postaviti ceno, ki pokrije stroške in omogoča rast

02. 10. 2025

CEED SPACE,  Brnčičeva ul. 41g, Ljubljana-Črnuče

Datum: 2. oktober 2025, od 17.00 do 19.00 ure

Izvajalec: Zavod Podjetni

Si želiš več poslovnih priložnosti, novih povezav in večje prepoznavnosti svojega podjetja?

Na MeetUp vabijo samostojne podjetnice ter lastnice mikro in malih podjetij, ki želijo optimizirati poslovanje, izboljšati finančno upravljanje in okrepiti trženjske strategije z namenom učinkovitejše rasti in razvoja podjetja.

Tema dogodka je namenjena podjetnicam, ki želijo samozavestno oblikovati ceno svojih izdelkov ali storitev in s tem graditi stabilno prihodnost.

MeetUp za podjetne združuje mreženje, promocijo podjetnic in tematsko delavnico v enem dogodku - priložnost, da pospešiš svojo rast in se pokažeš pravi publiki.

Zakaj se ti splača biti na dogodku?

  • spoznaš podjetnice s podobnimi izzivi in gradiš nove povezave,
  • promoviraš svoje podjetje v skupnosti Podjetni,
  • iz prve roke dobiš napotke, ki ti prihranijo težave pri poslovanju in spletni strani,
  • vključiš se v interaktivno delavnico in prejmeš konkretne odgovore,
  • predstaviš svoje izdelke ali storitve na bazarju.

Kaj te čaka?

  • Mini podjetniški bazar - rezerviraj svoj kotiček/mizo, predstavi svoje izdelke ali storitve in jih tudi prodajaj.
  • Voden proces mreženja - povezali te bodo na način, da bo mreženje postalo konkretna priložnost za sodelovanje in rast.
  • Intervju z uspešno podjetnico - prisluhni njeni zgodbi, izzivom in rešitvam ter najdi navdih za svoj naslednji poslovni korak.
  • Tematska delavnica: Kako postaviti ceno, ki pokrije stroške in omogoča rast

Izvedela boš:

  • kako pregledati in razumeti vse stroške (fiksne, variabilne, skrite),
  • kako določiti urno postavko in vrednost svojega dela,
  • kako vključiti davke in prispevke v ceno,
  • razliko med prihodkom, dobičkom in zaslužkom,
  • praktične nasvete za optimizacijo stroškov in povečanje profitabilnosti.

Sledil bo tudi praktični del, kjer boš na lastnih primerih izračunala svojo ceno, da boš domov odšla z jasnim izhodiščem za cenik, ki podpira tvoje delo, trud in rast podjetja. Vse bo razloženo jasno, preprosto in na primerih iz prakse.

Dogodek je kreiran za največ 20 udeleženk, saj želijo ohraniti prostor za interakcijo, učinkovito mreženje in promocijo vsake od udeleženk.

Posebno darilo - na dogodku prejmeš 200 brezplačnih vizitk, ki so na mreženjih nepogrešljive za grajenje novih poslovnih povezav.

Naročilo vizitk do 25. 9. 2025 in poslana grafika na e-naslov: denis.komen@podjetni.si.

Udeležba je brezplačna, saj program poteka v sodelovanju z javno agencijo SPIRIT Slovenija, ob finančni podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.

Več informacij in rezervacija mesta: https://forms.gle/tK7GTTnQnFs3crzk8.

Prijava do 30. 9. 2025 oz. do zapolnitve mest.

Prijavljene udeleženke prejmejo vse potrebne informacije še na njihov e-naslov.

Dodatne informacije: Kontaktna oseba: Mojca Babuder,  e-naslov: zavod@podjetni.si, GSM: 031 705 888



Nazaj