Odvil se je prvi Poslovni stand-up

Odvil se je prvi Poslovni stand-up

Odvil se je prvi Poslovni stand-up

10. 11. 2009

V ponedeljek, 9. novembra 2009, se je v dvorani A Gospodarske zbornice Slovenije zgodil Poslovni stand-up 2009 – prva konferenca o vrhunskih slovenskih igralcih in njihovih potezah.

V ponedeljek, 9. novembra 2009, se je v dvorani A Gospodarske zbornice Slovenije zgodil Poslovni stand-up 2009 - prva konferenca o vrhunskih slovenskih igralcih in njihovih potezah. Poslovni stand-up sta organizirala JAPTI, javna agencija za podjetništvo in tuje investicije in Ministrstvo za gospodarstvo ter ga financirala preko programa Slovenski center za konkurenčnost in inovativnost.

Čast Uvodnega stand-upa je pripadla poslovnežu Janezu Škrabcu, ki meni, da strah pred neuspehom zavira kreativnost in motivacijo ter da je le-ta med Slovenci pogost pojav. »Slovenci ne znamo spodbujati, človeka, ki ne uspe, še dodatno poteptamo, namesto da bi mu v dani situaciji našli spodbudo za naprej.«

Konferenca se je nadaljevala z »zaslišanjem« poslovnih sogovornikov s strani poslovne žirije, ki so jo sestavljali dr. Marko Jaklič, redni profesor na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, Janko Medja, MBA, član uprave UniCredit banke , mag. Nenad Savič, predsednik strokovnega sveta Slovenske fundacije za poslovno odličnost ter Primož Inkret, MBA, direktor agencije PM, poslovni mediji.

Mesto zaslišanih so zasedli: Jure Bricman, lastnik znamke porcelana Catbriyur, Gregor Pintar, direktor podjetja Senčila Bled in rejec arabskih konj, Boštjan Šifrar, lastnik in direktor podjetja SIBO G in Andrej Orožen, direktor podjetja Dewesoft.

Druščina različnih, zanimivih in samosvojih podjetnikov je bila v drugem delu Poslovnega stand-upa na voljo za vprašanja iz občinstva. Ne glede na specifiko in dejavnost vsakega posameznega podjetja vse 4 poslovneže druži nekaj pomembnih lastnosti. Poleg poguma, vizionarstva, znanja in bogatih izkušenj, ki jih vsi štirje premorejo, smo večkrat slišali misli kot so: Kriza je priložnost za uspeh! Vsak posameznik ali podjetje potrebuje spremembe. Početi je treba tiste stvari, ki te veselijo in to na način, ki veseli tebe in druge. Treba je prenašati znanje in izkušnje, treba je vlagati v razvoj, nazaj v podjetje. Strategija je pomembna, a tveganje tudi! Merilo za uspeh so zadovoljni zaposleni. Treba je prisluhniti kupcem. In seveda, nujno je treba postati in ostati konkurenčen, s kakovostjo, storitvijo, odzivnostjo ceno...

Poslovnemu soočenju so sledila kratka strokovna predavanja dr. Marka Jakliča, mag. Nenada Saviča in Janka Medje, MBA. Konferenco pa je z zaključnim predavanjem zaokrožila Sonja Šmuc, izvršna direktorica Združenja Manager, ki je spodbudila kreativno razmišljanje predstavila možnosti človekovega potenciala.

Nazaj