Strategija upravljanja odnosov s strankami, Vrtojba, Šempeter pri Gorici

Strategija upravljanja odnosov s strankami, Vrtojba, Šempeter pri Gorici

12. 11. 2024

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 21. november 2024, od 9.00 do 12.00 ure

Kraj: Primorski tehnološki park (prvo nadstropje, predavalnica N 19), Mednarodni prehod 6, Vrtojba, Šempeter pri Gorici

Pridružite se na delavnici iz cikla Sales Mix Masterclass, kjer boste raziskali ključne vidike upravljanja odnosov s strankami (CRM) ter moč avtomatizacije marketinga.

Delavnica je idealna za vse, ki želite optimizirati angažma s strankami in poenostaviti prodajne procese. Pridobili boste vpogled, kako nadgraditi ročno beleženje podatkov s popolnoma integriranim CRM in avtomatizacijskim sistemom za trajnostno rast.

Delavnico vodi Mitja Pritržnik, lastnik in celo Omisli.si.

Delavnica je za udeležence brezplačna.

Prednost pri prijavi imajo ustanovitelji podjetij, zaposleni v prodajnih in marketinških oddelkih podjetij in potencialni podjetniki, ki so tik pred lansiranjem produkta/storitve na trg.

Program:

  • CRM brez marketing automation-a je kot avto brez voznika in ceste
  • Zakaj vas tabele stanejo več, kot mislite?
  • Kdaj je pravi čas, da vpeljete CRM?
  • Baza uporabnikov ni CRM in Mailchimp ni marketing automation: Kako izbrati pravi app?
  • Integracije: Če se ne da povezati, je neuporabno
  • Segmentacija Vs. Personalizacija: Oznaka Vs. polje Vs. seznam? (tag / field / list)
  • Mail sekvenca ni avtomatizacija: Kaj vse se da avtomatizirati?
  • Analitika in vpogledi: Kateri emaili, SMS-i in prodajalci “delajo”?
  • Kako povečaš konverzijo prodajalcev, medtem ko oni porabijo manj časa?
  • ActiveCampaign v živo: Kako Omisli.si uporablja CRM in marketing automation za stabilno rast?
  • Q&A

O predavatelju: Mitja Pritržnik je izkušen strokovnjak na področju upravljanja odnosov s strankami (CRM) in marketinške avtomatizacije (multi channel marketing automation). 8 let je deloval kot urednik pri Računalniških novicah, kjer je bil ključen člen v komunikaciji med 400k mesečnimi bralci, več kot 500 oglaševalci in dinamično ekipo tržnikov. Mitja je tudi soustanovitelj in izvršni direktor Omisli.si, največje slovenske platforme za iskanje preverjenih izvajalcev, ki učinkovito povezuje iskalce storitev s podjetji. Trenutno upravlja odnose med 350k+ strankami, 12k+ izvajalci in 15+ prodajalci in skupaj z ekipo dosega stabilno rast.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj