Podjetniška sreda - »Spletno komuniciranje in uporaba novih orodij za trženje inovativnih storitev«

Podjetniška sreda - »Spletno komuniciranje in uporaba novih orodij za trženje inovativnih storitev«

07. 05. 2013

Vabljeni na podjetniško sredo, ki bo tokrat posvečena zadnjim trendom spletnega komuniciranja ter podrobni predstavitvi enega najmočnejših orodij za poslovno sodelovanje.

Datum: 8. maj 2013, od 14.00 do 17.00 ure

Kraj: Tehnološki park Ljubljana (pritličje stavbe B), Tehnološki park 19, Ljubljana

Razvoj informacijskih in digitalnih tehnologij je radikalno spremenil način komuniciranja s ključnimi ciljnimi skupinami, kot so: kupci, poslovne stranke, zaposleni, lastniki, itd. Za učinkovito komuniciranje s poslovnimi javnostmi je treba izbirati med neskončnim naborom orodij 2.0 ter prepoznati značilnosti orodja s katerim želimo doseči komunikacijske ter prodajne cilje. Za učinkovito podporo strateškemu komuniciranju in marketingu je treba v tradicionalno komuniciranje smiselno vpeljati orodja 2.0., kot so npr. najbolj izpostavljena Facebook, Twiteer, LinkedIn, Youtube in druge.

Kristina Ober, specialistka za vodenje projektov, odnosov z javnostmi in marketing na Tehnološkem parku Ljubljana, bo v prvem delu predstavila:

  • premike v komuniciranju s poslovno javnostjo,
  • pomen vsebinskega marketinga,
  • pripravo in značilnosti strategije uporabe orodij 2.0. za dosego poslovnih ciljev.

V drugem delu bo Igor Panjan podrobno predstavil LinkedIn - socialno omrežje, kjer se srečujejo in družijo ljudje iz celega sveta. Ta trenutek se na LinkedIn-u druži več kot 200 milijonov ljudi, za vsakega izmed njih lahko vidite kakšno funkcijo imajo v podjetju, v kateri gospodarski panogi se nahajajo, s čem so se ukvarjali v preteklosti, kakšna znanja in izkušnje imajo. LinkedIn tako danes predstavlja enega najmočnejših orodij za prodajo, če ga seveda znate uporabljati. Vabljeni na predstavitev »Vaši kupci so na LinkedIn-u«, kjer bo z vami delili izkušnje kako so prišli do klica enega največjih hotelirskih podjetij v ZDA.

Igor Panjan je soustanovitelj podjetja Smart Product Agency (SmartPA d.o.o.), ki za svetovno hotelirsko industrijo razvija programsko opremo za optimizacijo hotelskega gospodinjstva - smarthousekeeping.com. Podjetje je bilo ustanovljeno pred dobrimi 8 meseci, danes pa se že lahko pohvalijo s prvimi strankami. Eden od razlogov je tudi LinkedIn, s katerim so naučili najti segment strank na svetovnem tržišču, ki jih zanima njihov produkt.

Udeležba je brezplačna.

Prijave: Prijavite se lahko tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj