Brezplačni spletni dogodek - »Kako zgraditi mednarodni marketplace«

11. 01. 2022

Datum: 11. januar 2022, od 19.00 do 20.30 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Izgradnja mednarodnega online marketplace-a, platforme oziroma spletne tržnice je v zadnjih letih, ko je svet še močneje zajel val digitalizacije, postala precej donosen posel. Samo pomisli na Airbnb, Amazon, eBay in druge. Njihov cilj je povezati ponudnike produktov ali storitev direktno s kupci ter lajšanje procesa iskanja zaupanja vrednih izvajalcev storitev, nakupa, oddaje mnenja uporabnikov in drugo. Uporabniki spletnim tržnicam zaupajo vedno več nakupov in ta trend se bo le še krepil.

A za vzpostavitev uspešno delujoče spletne tržnice je potrebno preseči veliko izzivov. Med drugim tudi:

  1. problem KURA - JAJCE, koga je treba pritegniti najprej, iskalce ali ponudnike,
  2. izbor pravega poslovnega modela,
  3. kako ponuditi iskalcem celostno storitev in čim boljšo uporabniško,
  4. problem nezadostnega števila kupcev, ki se vračajo,
  5. kako se širiti na nove trge.

O vsem tem skozi dva primera uspešnih podjetniških praks. V goste so povabili soustanovitelja mednarodnega podjetja DaiBau, Martina Pelcla, ki je s soustanoviteljem Gregorjem Černelčem in ekipo zgradilo tovrstno mesto za povezovanje izvajalcev gradbenih storitev na eni ter njenih iskalcev na drugi strani. Danes beležijo okrog 1.000.000 unikatnih uporabnikov platforme na mesec, sodelujejo že z več kot 100.000 izvajalci storitev, poslujejo pa na 12 trgih. Lani so prejeli sedemmestno investicijo s strani sklada South Central Ventures in korporacije Henkel.

Tudi Nika Kristina Butina, soustanoviteljica in direktorica podjetja Epidemic bo z nami. V podjetju, ki je lani prejelo 400.000 evrov investicije in nagrado Amazon Web Services v višini 100.000 evrov, podjetjem pomagajo poiskati učinkovite poti do končnega potrošnika s pomočjo nano vplivnežev. Prisotni so na trinajstih evropskih trgih, v ZDA, Kanadi in Avstraliji.

O čem boste govorili?

  • Kako ustrezno zastaviti svoj poslovni model oziroma način, kako bo v podjetje pritekal denar.
  • Katero programsko opremo izbrati za postavitev platforme.
  • Kako na začetku pridobiti zaupanje iskalcev ter ponudnike storitev in koga nagovoriti v prvi fazi.
  • Kako preprečiti (če sploh lahko), da slaba izkušnja z izvajalcem ne meče slabo luč na platformo. Kako v vseh fazah nadzorovati kakovost storitve.
  • Kako uspešno razširiti spletno tržnico na tuje trge.
  • Kako povečati število zvestih kupcev (tistih, ki ponovno kupijo storitev).
  • Kako personalizirati uporabniško izkušnjo.
  • Igrifikacija platforme.
  • Katere metrike so najbolj relevantne pri spremljanju rasti platforme.

Dogodek je namenjen vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov, se družiti z enakomislečimi in širiti svojo mrežo stikov. Vabljeni vsi, ki razvijate platformo ali spletno tržnico in vas zanima, kako so uspeli drugi.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj