09. 03. 2021
Datum: 18. marec 2021, od 10.00 do 13.30 ure
Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM
Evropa je zaradi svojevrstnosti držav lahko izredno zahteven trg. Vendar se je definitivno vredno poglobiti v razumevanje posebnosti držav, ker se vsekakor obrestuje. 700.000.000+ prebivalcev in kupna moč sta samo dva razloga, zakaj je vredno razmisliti o širitvi na evropski trg.
Z udeležbo na spletni delavnici boste spoznali:
- kako zgraditi prodajno mrežo brez distributrjev in obdržati višjo maržo,
- kako zgraditi B2B bazo z minimalnimi stroški,
- kako izkoristiti vplivne medije za povečanje kredibilnosti vaše blagovne znamke,
- kako obdržati nizke fiksne stroške ob širitvi na tuje trge,
- kaj so glavne sestavine cold-email kampanje, ki vam bo odprla vrata v retail svet,
- kako uporabiti Instagram za inspiracijo pri uporabi zmagovalnih prodajnih kampanj.
Izvajalec spletnega seminarja je Timotej Gračner, ki je le v enem letu uspel zgraditi dominantno blagovno znamko v svoji kategoriji, vzpostaviti internetno prodajo v največjih EU tržiščih in vstopiti v 50 retail trgovin brez distributerja ali prodajnika na terenu. Na delavnici korak za korakom predstavi, kako mu je to uspelo. Gre za predstavitev konkretnih aktivnosti, ki jih lahko vsak poslušalec v svojem poslu uporabi že naslednji dan.
Delavnica je namenjena:
- potencialnim podjetnikom,
- obstoječim start-up in ostalim podjetjem,
- vsem, ki jih zanima, kako v praksi prodreti na tuje trge.
Delavnica bo potekala na spletu preko video-konferenčne platforme ZOOM. Zaradi kvalitete izvedbe je št. mest na delavnici omejeno.
Udeležba je brezplačna.
Dodatne informacije in prijave
Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.
Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Ali se vam je zdel članek koristen?
Da
Ne
Nazaj