Brezplačni spletni dogodek z dr. Juretom Knezom in Petro Škarja o pomenu blagovne znamke in marketingu

Brezplačni spletni dogodek z dr. Juretom Knezom in Petro Škarja o pomenu blagovne znamke in marketingu

08. 12. 2020

Datum: 16. december 2020, od 13.00 do 15.30 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Organizator: SPOT Svetovanje Savinjska Savinjsko-šaleška gospodarska zbornica

SPOT svetovanje Savinjska - Savinjsko šaleška gospodarska zbornica v okviru odpiranja poslovnih priložnosti vabi na brezplačni dogodek z dr. Juretom Knezom (Dewesoft) in Petro Škarja (Založba 5KA) o pomenu blagovne znamke in marketingu, ki bo v sredo, 16. decembra 2020, od 13.00 do 15.30 ure preko aplikacije ZOOM.

Vsebina:

  • Zakaj je blagovna znamka pomembna? Kako jo zgraditi?
  • Kaj so ključni elementi CGPja in na kaj ponavadi pozabijo podjetja.
  • Kolikšen delež prihodkov se namenja gradnji blagovne znamke in koliko marketingu
  • Praktičen pregled marketinške sheme na primer Dewesofta (B2B) in Založbe 5KA (B2C)
  • Pomembnost gradnje kvalitetne baze strank
  • Predlogi uporabnih orodij za spremljanje statistike, ki pokaže, katere marketinške akcije delujejo
  • Digitalni marketing vs. klasični marketing - kaj je bolje?
  • Kako biti drugačen, kako opazen. Praktični primeri.

Predstavljeni  bosta dve različni praksi: Dewesoft iz prakse svetovno razširjenega podjetja (delujejo v 50ih državah sveta), ki prodaja predvsem B2B, Založba 5KA pa na primeru nacionalno omejenega podjetja, ki prodaja predvsem B2C.

Govornika:               

  • dr. Jure Knez, solastnik in soustanovitelj podjetja Dewesoft, ustanovitelj podjetniškega pospeševalnika Katapult, predsednik SBC - Slovenian Business Cluba, vedno vizionar, sicer pa ljubitelj feratanja. 
  • Petra Škarja, lastnica založbe 5KA, avtorica več knjižnih uspešnic, ljubiteljica knjig in narave (posebej gora).

Udeležba je brezplačna, obvezna pa je prijava do ponedeljka, 14. decembra 2020 oziroma do zasedbe razpoložljivih mest.

Dodatne informacije in prijave

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj