Brezplačna online akademija digitalnega marketinga - MODUL 1: »Osnove digitalnega marketinga«

Brezplačna online akademija digitalnega marketinga - MODUL 1: »Osnove digitalnega marketinga«

15. 09. 2020

Datum: 15. september 2020, ob 16. uri

Kraj: online v izvedbi Inkubatorja Gea College

V sklopu prvega modula se boste spustili v svet, kjer boste najprej razkrili “skrivnost” nakupne poti potrošnika, ki je osnova za pripravo strategije prisotnosti na spletu, nato pa postavili okvirje, ki so potrebni za razumevanje digitalnega marketinga.

Nadaljevali boste s pregledom ključnih kanalov in orodij, kot so spletna stran, družbena omrežja (Facebook, Instagram,…), SEO optimizacija, (Google) analitika in mnogi drugi, ki vam jih bodo poskušali predstaviti na način, da boste razumeli, kako se med seboj prepletajo in zakaj je pomembno, da merimo uspešnost kampanj in kako le-te lahko izboljšamo.

Zaključne minute bodo namenjene kratkemu pregledu pasti, ki nas lahko pričakajo na naši poti digitalnega marketinga in preverjenim “tips&tricks” nasvetom za lažje uspešnejše vodenje in upravljanje kampanj.

V prvem modulu »Osnove digitalnega marketinga« boste spoznavali:

  • opredelitev in pozicioniranje digitalnega marketing v strategijo podjetja,
  • kakšne so značilnosti potrošnikov in njihovega vedenja,
  • pomembnost in pomen izbranih ciljnih trgov in skupnosti,
  • kako razločevati med različnimi kanali in orodji digitalnega marketinga,
  • pomembnost in pomen pozicioniranja na družbenih omrežjih.

Predavatelj: Sandra Kecman je vodja digitalnega marketinga v podjetju Bisnode Južni Trgi, ki je vodilno podjetje s področja pametnih podatkov in analitike v Evropi. Sandra je vodila različne mednarodne digitalne projekte, v podjetje Bisnode pa je uvedla tudi metodo »agile«. Trenutno je odgovorna za digitalno prisotnost Bisnode v štirih državah: Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina in Srbija. Velika zagovornica mentoriranja tudi poučuje digitalni marketing na Gea College - Fakulteti za podjetništvo in aktivna članica Društva za marketing Slovenija ter Amcham Slovenija. Navdušena je nad novimi digitalnimi trendi, aplikacijami in podatki, zato se jo je prijel vzdevek »digital princess«.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj