STO zaradi koronavirusa prilagodila razpis za podporo turističnim podjetjem

STO zaradi koronavirusa prilagodila razpis za podporo turističnim podjetjem

31. 03. 2020

Vir in informacije: STA, 20. 3. 2020, www.sta.si

Slovenska turistična organizacija (STO) je zaradi posledic izbruha koronavirusa prilagodila javni razpis v podporo slovenskim turističnim podjetjem, ki zdaj med drugim omogoča poznejšo oddajo vlog in ponuja več finančnih sredstev. V STO ob tem poudarjajo, da bo turizem zaradi koronavirusa utrpel ogromno škodo, a lahko tudi hitro okreva.

STO je zaradi nenadnih sprememb globalnih gospodarskih razmer po izbruhu koronavirusa 28. februarja objavila nov javni razpis, s čemer je podjetjem približala možnost sofinanciranja manjših promocijskih projektov in izvedbo projektov tudi na domačem trgu.

Zaradi napovedanih sprememb turističnih tokov je zdaj prilagodila eno od ključnih meril javnega razpisa - promocijo turističnih produktov zunaj glavne turistične sezone. Z največjim možnim številom točk po tem merilu (25 točk) bo nagradila tiste, ki bodo izvajali promocijo zunaj glavne turistične sezone v deležu, ki je enak ali večji od 60 odstotkov vrednosti celotnih aktivnosti projekta prijavitelja.

Prej je prijavitelj prejel 25 točk, če je izvajal vse promocijske aktivnosti zunaj glavne sezone, ki v Sloveniji traja od junija do avgusta. S to spremembo bodo prijavitelji lahko izvajali promocijske aktivnosti do 40 odstotkov vrednosti svojih projektov znotraj glavne turistične sezone, preostali del pa v nižji turistični sezoni. Podjetja lahko izvajajo oglaševalske aktivnosti za turistično sezono 2020 in 2021.

STO je tudi povečala vrednost razpisa za slabih 220.000 evrov na 650.000 evrov, s čemer bo omogočila podporo do 65 projektom. Podaljšali so tudi roke za oddajo vlog: prvega z 2. na 15. april, drugega pa s 4. na 10. junij.

Vrednost sofinanciranja podjetju lahko znaša od 10.000 do 50.000 evrov, delež sofinanciranja pa do 60 odstotkov vseh upravičenih stroškov. Prednost bodo imeli projekti, ki bodo vključili oglaševanje turistične ponudbe za zahtevnejšega gosta ter zelene, trajnostne elemente turistične ponudbe in znak Slovenia Green.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj