Brezplačni dogodek - »Razvoj blagovne znamke in pomen vsebinskega marketinga«, Slovenj Gradec

Brezplačni dogodek - »Razvoj blagovne znamke in pomen vsebinskega marketinga«, Slovenj Gradec

28. 01. 2020

Datum: 30. januar 2020, ob 18. uri

Kraj: MPIK1 Slovenj Gradec, Ozare 19, Slovenj Gradec

Marketing oz. trženje sta veliko več od oglaševanja in privlačnih vsebin, ki nas dnevno nagovarjajo k nakupu. Še posebej pri novih poslovnih izzivih, pa tudi pri že dobro utečenih poslovnih zgodbah, lahko vsebinski marketing blagovni znamki ali podjetju prinese pomembno dodano vrednost in jo izstreli iz povprečja.

Kako torej začeti in nadgraditi komunikacijo blagovne znamke, produkta ali storitve? Koga nagovarjamo in kaj želimo doseči? Kako "zapakirati" našo podjetniško zgodbo na način, ki bo koristen za potencialne stranke in zaradi katerega nam bodo bolj zaupali?

V poplavi vsakodnevnih informacij potrošnike prepriča le dodana vrednost, ki jo dobijo. In pri tem lahko odločilno vlogo igra vsebinski marketing. Glede na nakupne persone, tržne kanale in namen komunikacije v marketinškem lijaku boste spoznali najbolj primerne tipe vsebin, ki lahko prinašajo večjo vrednost blagovni znamki na daljši rok.

Dogodek je namenjen podjetnikom in podjetjem (ne glede na velikost in dejavnost, ki jo opravljajo) ter potencialnim podjetnikom, ki so še v fazi razvoja lastne poslovne ideje.

Izvajalec dogodka:

  • Vanja Čas, PIPPA CONSULTING

Vanja je delala 7 let na oglaševalski agenciji Pristop kot medijski strateg, kjer je skrbela za naročnike kot so Zavarovalnica Triglav, Nova KBM, Mlekarne Celeia, Žito in kasneje Podravka, Lušt, itd. Po delu na Pristopu se je odločila za samostojno podjetniško pot in ustanovila svojo agencijo Pippa consulting, ki skrbi za kreiranje celostnih strategij blagovnih znamk. Najraje pa pomaga mladim podjetnikom pri doseganju njihovih ciljev tako na poslovnem kot na osebnem področju. 

  • Lenka Tušar, ARDEID

Na področju vsebinskega marketinga Lenka sodeluje z različnimi podjetji med Evropo, ZDA in Kitajsko, ki zastopajo področja od najnaprednejših IKT rešitev do vsakdanjih storitev in potrošniških produktov. V širokem spektru od poglobljenih blog objav, tehnične dokumentacije, prodajnih vsebin, člankov za objavo v tiskanih in spletnih medijih, vsebin za spletne strani idr. je ustvarila že prek 300 enot marketinških vsebin. Na podlagi jezikoslovne in kulturološke izobrazbe v kombinaciji z izkušnjami dela v tujini je v osnovi njenega dela na področju vsebinskega marketinga razumevanje različnih tipov nagovarjanja občinstva in ustrezno prilagajanje tržnih vsebin.

Program dogodka:

9:45 - 10:00

dobro jutro s kavico in pecivom

10:00 - 10:10

predstavitev podjetniških podpornih aktivnosti v okviru RRA koroška ter ostalih aktualnih podjetniških spodbud

10:10 - 11:45

Uvodna delavnica v sklop vsebinskega marketinga, ki vas bo peljala čez proces poglabljanja v svoj produkt ali storitev ter spoznavanja svojega idealnega kupca (Vanja Čas)

11:45 - 12:00

Odmor & mreženje

12:00 - 13:30

Kaj je vsebinski marketing, zakaj je pomemben in kakšne so marketinške vsebine?

Kako nagovoriti potencialne stranke in s kakšnimi formati vsebin?

Kaj lahko naredimo z minimalnim vložkom in kako kupcu ponuditi vrednost, še preden ga prodajno nagovorimo? (Lenka Tušar)

Udeležba je brezplačna.

Obvezna je predhodna prijava do 28. 1. 2020. Število mest na dogodku je omejeno!

Dodatne informacije in prijave

Več informacij dobite pri Juretu Knezu, e-naslov: jure.knez@rra-koroska.si, Tel: 059 085 190.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj