Brezplačna delavnica - »Sejem kot prodajno orodje«, Ljubljana

Brezplačna delavnica - »Sejem kot prodajno orodje«, Ljubljana

01. 10. 2019

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 7. oktober, od 9. do 13. ure

Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Precejšen izziv pri sodobni prodaji poslovnim kupcem (B2B) je, kako pritegnemo pozornost kupcev, da opazijo našo ponudbo in ji posvetijo svojo pozornost. Današnji kupec je preobremenjen s prodajnimi sporočili, po drugi strani pa se zaveda, da lahko informacije o izdelkih in storitvah kadarkoli poišče sam. Zato je potrebno biti inovativen in iskati različne kanale, kjer lahko dosežemo kupce.

Sejem je zagotovo eden od marketinških kanalov, zato je potrebno izkoristiti vse potencialne koristi, ki jih sejem ponuja. Na predavanju bomo izvedeli zakaj naj se podjetje sploh predstavlja na sejmu ter kaj in koga lahko tam spozna.

Najpomembnejši razlogi za nastop na sejmu:

  • predstavitev in seznanitev obstoječih in potencialnih kupcev s prodajnim programom podjetja ter z novostmi in dosežki,
  • pridobitev novih kupcev,
  • utrditev odnosov z obstoječimi kupci,
  • ocena pozicije glede na konkurenco,
  • seznanitev z razvojnimi trendi v panogi,
  • pridobitev informacij o odzivih in mnenjih kupcev,
  • utrditev ugleda podjetja in blagovnih znamk,
  • obiski obstoječih in iskanje novih dobaviteljev.

Najbolj pogosti cilji obiskovalcev - B2B podjetij:

  • poiskati nove dobavitelje in z njimi po možnosti opraviti tudi sestanke,
  • primerjati konkurenčne prednosti izdelkov med posameznimi dobavitelji,
  • seznaniti se z najnovejšimi trendi, smermi razvoja in inovacijami panoge,
  • izmenjati izkušnje z drugimi odjemalci, ki že kupujejo izdelke pri določenem dobavitelju,
  • zbirati informacije, vzorce, prospekte in kataloge o izdelkih od najrazličnejših konkurenčnih ponudnikov,
  • ogledati si načine predstavitve izdelkov na razstavnem prostoru in različne izvedbe ter ureditev posameznih razstavnih prostorov podjetij,
  • udeležba na strokovnih seminarjih in konferencah, ki običajno predstavljajo najnovejše dosežke in smernice v določeni panogi.

Spoznali boste aktivnosti in priprave podjetja pred nastopom na sejmu in po sejmu. Ter seveda vse kar se tiče samega nastopa na sejmu.

Predavatelj Rok Stritar bo udeležencem pojasnil, na primeru svoje podjetniške poti in primerov iz prakse kako se lotiti sejma in kaj od sejma lahko pridobimo. Stritar je soustanovitelj spletne trgovine gorniške opreme Kibuba. Pred leti je opustil svojo delo na Ekonomski fakulteti in se  posvetil razvoju podjetja. Je moderator startup vikendov, mentor v podjetniških pospeševalnikih, inkubatorjih in izvajalec podjetniških delavnic.

Predavanje je namenjeno vsem, ki bi radi osvojili sejem kot marketinški kanal, ustanoviteljem startupov, podjetnikom, marketingašem in prodajnikom.

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. (www.eu-skladi.si)

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj