6 razlogov, zakaj je spletna stran pomembna za vaše podjetje

6 razlogov, zakaj je spletna stran pomembna za vaše podjetje

28. 05. 2019

1 1
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 21. 5. 2019, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Tim Kokošinek

Če imate podjetje in nimate spletne strani, izgubljate velike priložnosti za svoje podjetje. Spletno mesto se lahko uporablja za doseganje različnih tržnih strategij, s katerimi lahko vaše podjetje raste.

Spletna stran je v računalništvu dokument, ki ga prikaže spletni brskalnik. Na spletni strani so lahko različne vsebine: besedilo, slike, povezave, zvočni in video posnetki, programi.

Kot lastnik podjetja morate vedeti, kdo so vaši potencialni kupci. Kaj pa, če le-ti poznajo vaše podjetje in vedo, kaj ponujate, vendar ne morejo priti do vas? To je eno od tveganj, če podjetja nimajo narejene spletne strani.

Prednosti spletne strani

  • Stroškovna učinkovitost

Točno veste, koliko vas bo stala vaša spletna stran in njeno vzdrževanje. Trgovina z opeko in malto je po drugi strani dovzetna za mnoge dogodke, ki prinesejo dodatne stroške, kot so puščanje prižganih luči, kraje, škoda, dodatno osebje in podobno. Strateško razvita spletna stran (ali spletna trgovina) in spletna prisotnost nudita ogromne prihranke v primerjavi s klasičnimi trgovinami.

  • Dostopnost 24 ur na dan

Vaša spletna stran in profili družabnih medijev so dostopni 24 ur na dan, 365 dni na leto. Predstavljajte si, da želite nekaj kupiti v trgovini. Vložili ste ves potreben trud, da pridete v trgovino, toda ko pridete tja, je zaprta. Vsi vemo, kako se počutimo v tej situaciji. Dvakrat boste premislili o vrnitvi. Našli boste samo drugo trgovino, ki je lažje dostopna.

Ker je vaša spletna stran operativna 24 ur na dan in je dostopna iz lokalne kavarne, kavča ali postelje, lahko vaše stranke zlahka dostopajo do vaše spletne strani in storitev kadarkoli si to želijo.

  • Priročnost

Kaj je bolj priročno: vožnja z avtomobilom in iskanje različnih trgovin, ali sedenje v udobju lastnega doma in nakupovanje izdelkov preko računalnika? Precej očiten odgovor, razen če vam je všeč brezciljna vožnja. Pametna podjetja to uresničujejo in imajo zato lastno spletno stran, kjer lahko potencialni kupci brskajo po spletu za izdelki, ki jih želijo kupiti.

  • Verodostojnost

Z izgradnjo spletne strani lahko potrošnikom poveste, zakaj vam naj zaupajo, ter dodate pričevanja in dejstva, ki bodo podprla te trditve. Večina ljudi bo izdelek ali storitev poiskala na spletu pred nakupom, z namenom, da najprej preverijo verodostojnost izdelka. Če zagotavljate dobre storitve ali izdelke, se bo pozitivna beseda o vašem podjetju verjetno razširila. Kar pa pomeni več novih prodaj.

Ljudje se nagibajo k zaupanju podjetja zatem, ko poslujejo z njim. Z uporabo spletne strani lahko neprestano služite potrošnikom na spletu in na dolgi rok povečate svojo verodostojnost kot lastnik podjetja.

  • Prodaja

Brez prodaje je vaše podjetje obsojeno na propad. S spletno prisotnostjo dovoljujete prodajo vaših izdelkov ali storitev neprekinjeno vsakomur, kadar koli in brez omejitev; razen če vam zmanjka zalog! Dajanje spletne prisotnosti vašemu poslu je ključnega pomena za vašo blagovno znamko. Skratka, biti viden po vsem svetu pomeni, da boste zelo verjetno pridobili več obiskovalcev. Več obiskovalcev pa pomeni več prodaje.

  • Trženje

Spletna stran in spletna prisotnost vam omogočata trženje vašega poslovanje na spletu. Obstaja veliko tržnih strategij, ki jih lahko uporabite za oglaševanje in trženje vašega podjetja. Vse spletne tržne strategije so se izkazale za učinkovite. Izbira tržnih strategij je odvisno od vrste vašega posla.

Torej, če povzamemo, je za vsako podjetje nujno imeti svojo spletno stran. Bolj kot je vaša spletna stran profesionalna, več prednosti lahko s tem pridobite.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj