REGIJA JV SLOVENIJA: Brezplačna delavnica - »Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0«, Novo mesto

REGIJA JV SLOVENIJA: Brezplačna delavnica - »Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0«, Novo mesto

27. 08. 2018

Datum:13. september 2018 od 9. do 14. ure

Kraj: Podjetniški inkubator Podbreznik, Podbreznik 15, Novo mesto

Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0 - Kaj pričakujejo in kaj jim lahko ponudimo?

Na prvi pogled se zdi, da se industrija 4.0 tiče samo proizvodnih okolij, njen edini cilj pa je ustvarjanje pametnih tovarn. Poleg omenjenega se v povezavi z industrijo 4.0 veliko govori o nenehnih inovacijah in spremembah, povezanih z napredno tehnologijo. Tako prihaja tudi do raznih mitov in strahov, povezanih s prepričanji o nadomeščanju človeškega faktorja z avtomatiziranimi tehnološkimi rešitvami. Kako je s tem v resnici? Ko pogledamo od blizu, ugotovimo, da industrija 4.0 vpliva na vsa okolja - na države, vse vrste podjetij in organizacij, družbo kot celoto in posameznika. In čeprav je logično, da nove tehnologije spreminjajo in bodo spreminjale naravo dela na vseh področjih in v vseh poklicih, hkrati raziskave kažejo, da v okolju industrije 4.0 še vedno ali pa samo še bolj potrebujemo tudi odlične ljudi. Kdo so te ljudje?

To so ljudje, ki imajo poleg strokovnega znanja hkrati kompetence, kot so: ohranjanje čustvene stabilnosti pod pritiski, prilagodljivost in kreativnost, optimistična naravnanost, vztrajnost ter sposobnost vzpostavljanja pozitivnih in trajnih delovno-poslovnih odnosov s strankami, sodelavci, poslovnimi partnerji itd. Takšni ljudje se uspešno soočajo z naraščajočim številom (tehnoloških) novosti ter odločilno prispevajo k napredku in doseganju rezultatov podjetja/organizacije. Dobra novica je, da vse te kompetence lahko nadgrajujemo in razvijamo.

Na prihajajoči brezplačni delavnici z naslovom: Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0 - Kaj pričakujejo in kaj jim lahko ponudimo? se bodo posvetili vzpostavljanju pozitivnih in trajnih odnosov s strankami v različnih fazah prodajnega procesa.

Vsebina delavnice:

  • Zakaj sem, kakršen sem? Zakaj so stranke, kakršne so?
  • Kaj pričakujejo stranke od mene v okolju industrije 4.0? S čim jih bom prepričal?
  • Motivi strank in ustrezne reakcije iz moje strani.
  • Ravnanje s strankami ob ugovorih, očitkih, drugačnih mnenjih in reklamacijah.

Metodologija: Delavnica poteka na interaktiven in praktičen način. Uporabljajo se možganom prijazne metode v skladu s spoznanji nevroznanosti.

Cilj delavnice: Razumeti, kako z lastnim delovanjem ustvarjati pozitivne in trajne odnose s strankami ter na ta način povečati lastno uspešnost. Dobiti konkretna orodja za lažje ustvarjanje takšnih odnosov z njimi.

Kdo vodi delavnico?

Delavnico vodi Eva L. Gabrijel, trenerka in coach za razvoj osebnostnih in medosebnih kompetenc sodelavcev, vodij in podjetnikov, ki pomembno prispevajo k učinkovitemu in uspešnemu delovanju v sodobnem poslovnem okolju. Specializirana je za temo čustvenih in medosebnih kompetenc v komunikaciji, prodajnem odnosu, pogajanjih, vodenju in podpori IT projektov z vidika ljudi.

Delavnica je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj