Brezplačno dvodnevno usposabljanje za delujoča podjetja - »VODENJE Z MOTIVACIJO IN KOMUNIKACIJO z namenom doseganja ODLIČNOSTI V PRODAJI IN KOMUNIKACIJI S STRANKAMI«, Slovenj Gradec

Brezplačno dvodnevno usposabljanje za delujoča podjetja - »VODENJE Z MOTIVACIJO IN KOMUNIKACIJO z namenom doseganja ODLIČNOSTI V PRODAJI IN KOMUNIKACIJI S STRANKAMI«, Slovenj Gradec

17. 04. 2018

Datum: 24. in 26. april 2018, od 10. do 15. ure

Kraj: v prostorih MPIK Slovenj Gradec (1. nadstropje, predavalnica št. 9A), Ozare 19, Slovenj Gradec

Poslovna točka SPOT svetovanje KOROŠKA vabi na brezplačno dvodnevno usposabljanje za delujoča podjetja na temo trženja in prodaje (vodenje z motivacijo in komunikacijo z namenom doseganja odličnosti v prodaji in komunikaciji s strankami).

Program dogodka:

VODENJE Z MOTIVACIJO IN KOMUNIKACIJO

  • Vpliv sprememb v okolju in s tem povezana sprememba obnašanja zaposlenih v poslovanju, sprememba je edina stalnica poslovnega uspeha
  • Samopodoba vodje, kot vir energije in motivacije pri uveljavljanju sprememb in upravljanju z zaposlenimi
  • Moč avtoritete vodje izražena v koristi za doseganje odličnosti v rezultatih ekipe
  • Občutek lastne vrednosti zaposlenega in njegov nujni delež za doseganje le-tega
  • Samoiniciativnost kot najvišja stopnja razvoja zaposlenega - kako jo doseči
  • Nastavitev ogledala z namenom ugotavljanja statusa, skozi prizmo cone udobja
  • Delovni dan vodje skozi prizmo vodstvene osmice - aktivnosti, ki morajo biti rutina
  • Prioritete kot spodbuda inovacij v procesu za katerega je vodja odgovoren
  • Pravilna komunikacija kot temelj za izvajanje orodij vodenja
  • Vodenje z vrednotami je jasno sporočilo pričakovanega vedenja zaposlenih
  • Krepitev spoštovanja in zaupanja vodje
  • Generiranje novih idej zaposlenih za večjo produktivnosti
  • Graditev ekipe zmagovalcev, ki v roku dosegajo cilje
  • Sestanek z zaposlenimi, ki prinaša rezultate, oziroma odpravlja anomalije v ekipi
  • Zaposleni naj postavijo pravila igre, vodja je le moderator
  • Kaj naj stori vodja, ko zaposleni ne izkorišča lastnega potenciala in ne dosega pričakovanj
  • Razlika med kontrolo izvajanja nalog in učinkovitim slednjem dogovorjenega
  • Če ne znaš - te naučimo; če ne zmoreš - ti pomagamo; če nočeš - te ne rabimo…

z namenom doseganja

ODLIČNOSTI V PRODAJI IN KOMUNIKACIJI S STRANKAMI

  • Priprava na prodajni proces (razlika med nakupovati in kupiti; med prodajati in prodati)
  • Vzpostavitev prvega stika in moč komuniciranja = najmočnejše orožje pri delu s strankami
  • Prepoznavanje strankinih POTREB IN KORISTI s postavljanjem pravih vprašanj
  • Vživljanje v vlogo stranke (želje, potrebe, navade, stališča in njihov vpliv na končno odločitev)
  • Kakšne koristi in prednosti ima stranka, če se odloči za poslovanje z nami
  • Vplivanje na odločitev stranke, izkoristimo moč 5 čutov
  • Predstavitev podjetja, predstavitev storitve, koristi, prihranki, ugodnosti
  • Obvladovanje zahtevnih situacij s strankami (pomisleki, ugovori, izgovori, konflikti)
  • Naš odnos do ugovorov in ravnanje z njimi, cena kot ugovor
  • Iskanje dolgoročnih rešitev za stranke in svetovanje ter aktivnosti, potrebne za ohranitev stika s stranko

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj