Slovenska podjetja dejavna na družbenih omrežjih

Slovenska podjetja dejavna na družbenih omrežjih

17. 10. 2017

2 0
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: STA, 8. 10. 2017, www.sta.si

Podjetja se v digitalni dobi zavedajo, da so za uspešno poslovanje pomembni navzočnost na družbenih omrežjih, ki omogočajo komunikacijo s strankami, ter oglaševanje izdelkov ali storitev na internetu.

Kot ugotavljajo statistiki, ima 45 odstotkov podjetij profil na družbenih omrežjih, petina pa jih plačuje za spletno oglaševanje.

Družbene medije uporablja 47 odstotkov podjetij z vsaj 10 zaposlenimi v Sloveniji, profil na katerem od družbenih omrežij pa jih ima 45 odstotkov.

Pri tem so bolj dejavna podjetja v storitvenih dejavnostih. Med podjetji v proizvodnih dejavnostih jih namreč družbene medije uporablja nekaj več kot tretjina, medtem ko je v storitvenih dejavnostih takšnih skoraj tri petine.

Ta podjetja uporabljajo družbene medije za različne namene in v različnem obsegu. Največ (70 odstotkov) jih uporablja družbene medije za oglaševanje, 43 odstotkov za komuniciranje s strankami in 27 odstotkov za pridobivanje novih sodelavcev, 12 odstotkov pa jih na ta način vključuje svoje stranke v razvoj ali v inovacijo izdelkov ali storitev, ki jih nudijo.

Petina podjetij plačuje za spletno oglaševanje, npr. za oglase na internetnih iskalnikih, družbenih medijih ali na drugih spletnih straneh. Prednost spletnega oglaševanje je, da lahko doseže potencialne stranke ob pravem času, na pravem mestu in na stroškovno učinkovit način. Glede na število zaposlenih se za plačevanje oglaševanja prek spleta najpogosteje odločajo velika podjetja.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj