Brezplačni seminar - »Digitalna preobrazba ter novi pristopi v marketingu in prodaji«, Ljubljana

Brezplačni seminar - »Digitalna preobrazba ter novi pristopi v marketingu in prodaji«, Ljubljana

27. 09. 2016

Uporabljate pametni telefon? Tudi vaši potencialni kupci ga - izkoristite to!

Datum: 28. september 2016, ob 8.30 uri

Kraj: Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Pot za Brdom 4, Ljubljana

Sodobna tehnologija - tako kot na druga področja našega vsakdana - vse bolj posega tudi v nakupne navade potrošnikov. Informacije o izdelkih in storitvah kupci danes želijo - in dobijo - na dosegu prstov. Pred nakupom so pogosto odlično informirani; prednosti in slabosti našega in konkurenčnih izdelkov poznajo včasih celo bolje kot sam prodajalec.

Spremenili so se načini, kako potencialni kupci izvejo za naše izdelke in storitve, kako prihajajo v stik z našim podjetjem, kako pričakujejo, da se odzivamo na njihove pobude in kako moramo skrbeti zanje po nakupu. Prodaja in marketing sta se, skratka, v celoti bistveno spremenila.

Dobra novica je, da lahko pametno podjetje vse to obrne sebi v prid. Na seminarju bodo predstavili najnovejše trženjske trende s področja družabnih omrežij, se pogovarjali o tem, kako morajo biti zasnovane napredne spletne strani, da so učinkovite tudi na mobilnih napravah, in si ogledali praktične rešitve učinkovitega sistema za CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki prodajalcem omogoča prodajati pametneje.

Pridružite se na brezplačnem strokovnem seminarju o vplivu digitalne preobrazbe na marketing in prodajo, ki bo potekal v sredo, 28. septembra 2016, ob 8.30 uri v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Pot za Brdom 4, Ljubljana.

Brezplačno parkirišče za vse udeležence seminarja.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki se v srednje velikih in velikih podjetjih kakorkoli ukvarjate s prodajo in marketingom (predvsem pa vodilnim na teh področjih - vodjem prodaje in marketinga) ter direktorjem.

Udeležba na seminarju je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj