JAPTI-jev spletni portal InvestSlovenia primer dobre prakse spodbujanja tujih neposrednih investicij

JAPTI-jev spletni portal InvestSlovenia primer dobre prakse spodbujanja tujih neposrednih investicij

JAPTI-jev spletni portal InvestSlovenia primer dobre prakse spodbujanja tujih neposrednih investicij

23. 07. 2012

Spletni informacijski portal www.InvestSlovenia.org je namenjen potencialnim in obstoječim tujim investitorjem, ki potrebujejo pomembne informacije o poslovnem in investicijskem okolju v Sloveniji ali iščejo primerno lokacijo za svojo investicijo.

Rezultati nedavne študije opravljene med 189 agencijami za spodbujanje investicij (IPA) po vsem svetu so pokazali, da predstavlja spletni portal: www.InvestSlovenia.org, ki deluje pod okriljem Javne agencije Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI), primer dobre prakse uspešnega privabljanja tujih neposrednih investicij (TNI) prek spletnega tržnega komuniciranja.

Spletni informacijski portal www.InvestSlovenia.org je namenjen potencialnim in obstoječim tujim investitorjem, ki potrebujejo pomembne informacije o poslovnem in investicijskem okolju v Sloveniji ali iščejo primerno lokacijo za svojo investicijo. Poleg obsežne baze informacij in aplikacije gospodarsko-poslovnih con v Sloveniji portal ponuja tudi storitev pregleda investicijskih priložnosti v Sloveniji. Portal je na voljo v angleškem jeziku, delno tudi v nemškem, italijanskem in slovenskem, v kratkem pa bo tudi v francoskem jeziku. V letu 2011 je portal zabeležil več kot 140.000 obiskov.

V svetovni študiji evalvacije dobrih praks spodbujanja TNI (Investment Promotion Best Practices - GIPB 2012), ki jo je izvedla Global World Bank Group Investment Climate Department, so bili pri oceni spletnega tržnega komuniciranja upoštevani štirje ključni dejavniki: informacijska arhitektura in struktura, dizajn in kreativa, vsebina ter trženjska učinkovitost. Analiza je pokazala, da spletni portal www.InvestSlovenia.org po učinkovitosti spodbujanja investicij nadpovprečno izstopa glede na uspešnost spletnih strani sorodnih agencij tako v regiji OECD držav kot po svetu.

Namen študije je, da bi agencije za spodbujanje investicij na podlagi medsebojnih izkušenj izboljšale svojo učinkovitost na tem področju.

Več informacij o rezultatih študije je na voljo na spletni strani Global Investment Promotion.

Nazaj