7. Študentska marketinška dirka

7. Študentska marketinška dirka

7. Študentska marketinška dirka

10. 12. 2013

Marketinška dirka je edino nacionalno študentsko tekmovanje v znanju marketinga. K sodelovanju vabijo vse zainteresirane študente, ki jih zanima področje marketinga in jim iskanje kreativnih rešitev predstavlja izziv.

Marketinška dirka je edino nacionalno študentsko tekmovanje v znanju marketinga, ki jo organizira Katedra za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor, v sodelovanju s Klubom za marketing.

K sodelovanju vabijo vse zainteresirane študente, ki jih zanima področje marketinga in jim iskanje kreativnih rešitev predstavlja izziv.

Generalni pokrovitelj letošnje Marketinške dirke je ČZP Večer, d.d., ki je pripravil tudi lepo nagrado. Na področju trženja informacij v informacijski dobi so pripravili zanimiv in atraktiven izziv, v katerem bodo študenti pripravili celovite in kreativne marketinške rešitve, ki bodo družbi Večer pomagale tržiti svoje vsebine mlajšemu segmentu svoje ciljne publike. Naloga sodelujočih bo pripraviti rešitev o vrsti, načinu podajanja, distribuiranja in naboru informativnih vsebin, ki jih bo Večer lahko prodajal mlajši ciljni publiki, osredotočeni predvsem na mlade med 18 in 28 let starosti (tako ženski kot moški spol).

ČZP Večer d.d. je družba z najstarejšim časnikom na slovenskem. Od leta 1945 do danes je Večer podjetje, ki je zaznamovalo, oblikovalo in predvsem inovacijsko usmerjeno spreminjalo slovenski medijski prostor. Večer želi napraviti korak naprej, v pravo smer in postati multimedijska hiša, ki svoje potrošnike dosega skozi različne kanale in zna te kanale tako vsebinsko kot poslovno obvladovati, potrošniku pa ponuditi informacije na način in v obliki kot jo le-ta zahteva.

Cilji projekta, katere bodo študenti poskušali čim bolje doseči:

  1. Dvig prodaje vsebin med mladimi.
  2. Priprava celostne marketinške rešitve za pridobivanje in zadržanje mladih uporabnikov.
  3. Priprava nabora relevantnih vsebin za mlade.
  4. Krepljenje imidža krovne blagovne znamke Večer.

Vse zainteresirane, ki bi želeli izvedeti več o samem izzivu vabijo na informativno predstavitev, ki bo v sredo, 18. decembra 2013, ob 10.00 uri, v predavalnici PC na Ekonomsko - poslovni fakulteti (Razlagova 20). Takrat razkrijejo tudi nagrado!

Plakat

Dodatne informacije: Več informacij vam je na voljo na e-naslovu: info@e-kzm.com in na Facebook straneh: Študentska marketinška dirka ali na Klub za marketing EPF, kjer lahko spremljate novosti, pridobite kakšno koristno informacijo ali pa postavite kakšno vprašanje.

Nazaj