Z Izvoznim oknom lažje na tuje trge

Z Izvoznim oknom lažje na tuje trge

Z Izvoznim oknom lažje na tuje trge

30. 10. 2014

Imate podjetje in bi radi uspeli v tujini? Svet ponuja ogromno priložnosti tudi za slovenske podjetnike. Do vseh informacij boste najhitreje prišli na spletnem portalu za slovenske izvoznike: www.izvoznookno.si, ki vam omogoča dostop do informacij o poslovanju na kar 53 tujih trgih.

Imate podjetje in bi radi uspeli v tujini? Svet ponuja ogromno priložnosti tudi za slovenske podjetnike. Do vseh informacij boste najhitreje prišli na spletnem portalu za slovenske izvoznike: http://www.izvoznookno.si/, ki vam omogoča dostop do informacij o poslovanju na kar 53 tujih trgih.

SPIRIT Slovenija, javna agencija slovenskim podjetjem, ki jih zanima poslovanje s tujino, tudi sicer ponuja vrsto brezplačnih storitev, s katerimi podjetjem omogoča kar najbolj učinkovit način širjenja poslovanja v tujino. S sofinanciranjem tržnih raziskav na novih tujih trgih, brezplačnimi bazami MAT (Market Analysis Tools) o izvozno-uvoznem potencialu posameznih držav, podrobnih opisih več kot 100 perspektivnih gospodarskih panog v 53 državah na www.izvoznookno.si, lahko podjetja temeljito raziščejo trg, ki jih zanima in si prihranijo nepotrebne stroške napačnih odločitev.

Podjetja se v mednarodnem izobraževalnem programu Vodenje izvoznega poslovanja (ITM – International Trade Management) naučijo pripraviti izvozni načrt, ki ga nato učinkovito izvedejo z znanji, ki jih pridobijo s področja izvoznih strategij, tržnih raziskav, pogajanj, medkulturnih razlik ipd.

Udeleženci izobraževanja poudarjajo predvsem uporabnost orodij, s katerimi  se seznanijo na delavnicah. Na kaj se osredotočiti pri izvozu, kako se omejiti pri naboru tujih trgov in za začetek poskusno obdelati enega ali dva, potem pa nadaljevati. Na kakšen način najti zanesljivega poslovnega partnerja, pa tudi na kakšen način predstaviti svoj izdelek potencialnim kupcem.

Javna agencija SPIRIT Slovenija pomaga podjetjem tudi pri njihovih predstavitvah na tujih trgih, bodisi v obliki gospodarskih delegacij ali sejemskih predstavitev. Na gospodarskih delegacijah se podjetja seznanijo s poslovnim okoljem, priložnostmi in se v okviru b2b sestankov s tujimi poslovnimi partnerji dogovarjajo o možnostih poslovanja. Letos so se slovenska podjetja lahko udeležila gospodarskih delegacij v Burkini Faso, Franciji, Italiji, Ruski federaciji, obeta se predstavitev podjetij v tovarni Kia na Slovaškem itd.

Sejemske predstavitve podjetij so eden najpogostejših načinov predstavitve podjetij v tujini. SPIRIT Slovenija tudi na tem področju podpira slovenska podjetja, bodisi z organizacijo in sofinanciranjem skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, bodisi preko javnega razpisa za sofinanciranje individualnih sejemskih nastopov v tujini. Seznam sejmov, na katerih bo SPIRIT Slovenija organiziral skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva v letu 2015 bo objavljen na www.izvoznookno.si predvidoma do konca leta.

Za konkretno pomoč na tujih trgih pa lahko podjetja kontaktirajo 16 slovenskih poslovnih klubov v tujini, ki jih javna agencija SPIRIT Slovenija sofinancira z namenom, da s svojim znanjem, izkušnjami in poslovnimi kontakti slovenskim podjetjem olajšajo poslovanje na tujih trgih.

Nazaj