Mednarodni natečaj za esej 2009

Mednarodni natečaj za esej 2009

Mednarodni natečaj za esej 2009

05. 02. 2009

Mladi lahko močno prispevajo k spremembam, saj imajo inovativne ideje glede reševanja političnih, gospodarskih in družbenih problemov v njihovih državah. Kljub temu pa njihov glas ponavadi ne doseže tistih, ki odločajo. Preprosto se na mlade gleda kot na tiste, ki bodo deležni reform, ne pa na aktivne udeležence v procesu reformiranja.

 

Mednarodni natečaj za esej 2009: vključevanje mladih v reformo

Mladi lahko močno prispevajo k spremembam, saj imajo inovativne ideje glede reševanja političnih, gospodarskih in družbenih problemov v njihovih državah. Kljub temu pa njihov glas ponavadi ne doseže tistih, ki odločajo. Preprosto se na mlade gleda kot na tiste, ki bodo deležni reform, ne pa na aktivne udeležence v procesu reformiranja.

Zdaj imate tudi mladi priložnost, da v okviru Mednarodnega natečaja za esej 2009 delite svoje poglede o državljanstvu ter demokratično in tržno usmerjenih reformah. Organizatorji tekmovanja vas spodbujajo, da razmislite, se vključite in uporabite svoje izkušnje, ki lahko pripomorejo k razvoju konkretnih rešitev na razvojna vprašanja prihodnosti.

Študenti in mladi strokovnjaki, stari od 18 do 30 let so vabljeni, da oddajo svoj esej in delijo ideje o naslednjih temah: državljanstvo v demokratični družbi, reforma izobraževanja in zaposlitvene priložnosti ter podjetništvo in vodenje. Trije zmagovalni eseji iz vsake kategorije bodo objavljeni in nagrajeni z denarno nagrado v višini 1000 $. Eseji morajo biti oddani do 1. marca 2009. 

Kategorija Podjetništvo in vodenje

Kaj je treba postoriti v državi, da bi imeli mladi priložnost postati podjetniki in voditelji v njihovi skupnosti? Mladi lahko odigrajo pozitivno vlogo v političnih in gospodarskih sferah na lokalnem in nacionalnem nivoju. Na žalost pa nimajo dostopa do resursov in skupin, ki bi jim pomagale, da se vključijo in vplivajo na spremembe. Če bi jim ponudili priložnost in veščine, da bi postali vplivni člani svoje skupnosti, bi tudi mladi lahko dosegali svoje cilje. Katere so tiste veščine, ki jih mladi potrebujejo, da bi začeli z uspešnim poslom ali civilno iniciativo? Katere so glavne ovire, ki preprečujejo ustanovitev podjetja ali doseganje vodstvenega položaja? Kateri programi ali politike bi mladim pomagali do veščin, s katerimi bi lahko postali aktivni in vplivni člani družbe?

Za podrobne informacije o natečaju klikni tukaj.

Nazaj