JAPTI uvaja novo storitev za izvoznike: sofinanciranje tržnih raziskav na novih tujih trgih
10. 06. 2011
Namen razpisa je s sofinanciranjem tržnih raziskav na novih tujih trgih slovenskim podjetjem, ki prvič vstopajo na tuji trg oziroma širijo in diverzificirajo svoje poslovanje na tujih trgih, olajšati odločitve pri vstopu oziroma načinu vstopa na izbrani novi tuji trg.
JAPTI bo danes, 10. junija 2011, v Uradnem listu in na svojih spletnih straneh objavil javni razpis za sofinanciranje tržnih raziskav na novih tujih trgih. Na voljo bo 220.000 EUR sredstev, podjetje pa bo lahko prejelo največ 50% upravičenih stroškov projekta oz. največ 7.000 EUR.
Namen javnega razpisa je s sofinanciranjem tržnih raziskav na novih tujih trgih slovenskim podjetjem, ki prvič vstopajo na tuji trg oziroma širijo in diverzificirajo svoje poslovanje na tujih trgih, olajšati odločitve pri vstopu oziroma načinu vstopa na izbrani novi tuji trg.
Predmet javnega razpisa bo sofinanciranje izdelave tržnih raziskav na novih tujih trgih glede možnosti prodora obstoječih ali novih izdelkov oziroma storitev ali skupin izdelkov/storitev na novi tuji trg. Na razpis se bodo lahko prijavili samostojni podjetniki ter mikro, majhna ali srednje velika podjetja, registrirana po Zakonu o gospodarskih družbah.
Cilj razpisa je podpreti vsaj 30 slovenskih podjetij pri izdelavi tržnih raziskav na novih tujih trgih, ki bodo lahko dobila največ 7000 EUR oziroma 50% upravičenih stroškov projekta. Upravičeni stroški, ki bodo predmet sofinanciranja, bodo stroški svetovalnih storitev, vezanih na izdelavo tržne raziskave, ki jih zagotavlja zunanji izvajalec z ustreznimi referencami, upoštevani pa bodo projekti izdelave tržnih raziskav, ki bodo izvedeni od dneva oddaje vloge na javni razpis in najdlje do 10.11.2011.
JAPTI kot izvajalska agencija Ministrstva za gospodarstvo slovenskim podjetjem, izvoznikom in potencialnim izvoznikom ponuja sklop storitev, s katerimi servisira podjetja v vseh fazah razvoja mednarodnega poslovanja. Podjetja naučijo načrtovati in izvajati mednarodne aktivnosti, jih informirajo o poslovanju in poslovnih priložnostih na tujih trgih, zagotavljajo svetovanje in konkretno pomoč na tujih trgih, organizirajo in sofinancirajo gospodarske delegacije in predstavitve slovenskega gospodarstva v tujini, z mrežo slovenskih poslovnih klubov v tujini, katerih aktivnosti sofinancirajo pa omogočajo neposredno pomoč podjetjem na samem tujem trgu.
V letošnjem letu JAPTI na področju internacionalizacije uvaja dve novi storitvi, in sicer poleg sofinanciranja tržnih raziskav na novih tujih trgih tudi sofinanciranje stroškov poslovnega svetovanja za internacionalizacijo, ki bo objavljen predvidoma konec meseca.