Tudi letos številne aktivnosti za promocijo slovenskega lesa in lesenih izdelkov

Tudi letos številne aktivnosti za promocijo slovenskega lesa in lesenih izdelkov

Tudi letos številne aktivnosti za promocijo slovenskega lesa in lesenih izdelkov

28. 05. 2020

Javna agencija SPIRIT Slovenija in direktorat za lesarstvo bosta tudi letos izvedla več aktivnosti za promocijo slovenskega lesa in lesenih izdelkov. Pod sloganom Uporabimo slovenski les želita izpostaviti uporabnost in prednosti lesa kot materiala, saj je les v ekološko zavednih državah že postal vodilni gradbeni material v trajnostni gradnji.

Vir in informacije: STAkrog, 17. 5. 2020, https://krog.sta.si/

Javna agencija SPIRIT Slovenija in direktorat za lesarstvo bosta tudi letos izvedla več aktivnosti za promocijo slovenskega lesa in lesenih izdelkov. Pod sloganom Uporabimo slovenski les želita izpostaviti uporabnost in prednosti lesa kot materiala, saj je les v ekološko zavednih državah že postal vodilni gradbeni material v trajnostni gradnji.

Javna agencija SPIRIT Slovenija in direktorat tudi letos nadaljujeta z aktivnostmi, s katerimi si prizadevata krepiti splošno zavedanje o lesu, spodbujati uporabo lesa pri gradnji objektov, informirati javnost o prednostih lesene gradnje in rabe lesa v bivalnem okolju ter njegovem ekološkem pomenu in družbeni odgovornosti.

Slovenija je namreč bogata z lesom, saj gozdovi pokrivajo skoraj 60 odstotkov njene površine, kar jo uvršča na tretje mesto med evropskimi državami. Lesna zaloga slovenskih gozdov je po podatkih Zavoda za gozdove Slovenije 352 milijonov kubičnih metrov, zato predstavlja les naravno bogastvo.

Agencija in ministrstvo les v okviru promocijskih aktivnosti predstavljata kot ekološki in naravno obnovljiv material, ki skladišči ogljikov dioksid, ter si prizadevata spodbujati rast in razvoj ter konkurenčnost slovenske lesno predelovalne industrije.

Prizadevata si tudi za večje vključevanje industrijskega in trajnostno naravnanega oblikovanja v razvoj novih izdelkov za doseganje višje dodane vrednosti v sektorju predelave lesa, pa tudi za vključevanje kreativnih industrij v inovacijske in trženjske procese lesno predelovalnih podjetij.

Za ozaveščanje javnosti o prednostih in uporabi lesa sta agencija in ministrstvo letos pristopila k sodelovanju v oddaji Ambienti na RTV Slovenija. Cilj skupnega sodelovanja je promocija in predstavitev lesa kot vsestransko uporabnega, ekološkega in trajnostnega materiala.

Leseno okolje je obenem tudi zdravo bivalno okolje, saj je les toplotno izolativen in energetsko učinkovit, omogoča ugodno mikro klimo v prostoru, uravnava relativno zračno vlažnost, ne ustvarja škodljivih hlapov, ima prijeten vonj in znižuje srčni utrip.

Zato bosta agencija in ministrstvo tudi v prihodnjih letih nadaljevala s sistematično in usmerjeno iniciativo za večjo porabo lesa ter krepila trg za lesne izdelke in storitve v Sloveniji in tujini, ter z različnimi promocijskimi aktivnostmi spodbujala rast in razvoj ter konkurenčnost slovenske lesno predelovalne industrije.

Nazaj