Objavljen še en razpis za manj medgeneracijskih stereotipov na delovnem mestu

Objavljen še en razpis za manj medgeneracijskih stereotipov na delovnem mestu

Objavljen še en razpis za manj medgeneracijskih stereotipov na delovnem mestu

21. 10. 2019

Vir in informacije: STA, 11. 10. 2019, www.sta.si

Ministrstvo za delo je objavilo razpis za sofinanciranje komunikacijske kampanje za zmanjševanje oz. odpravljanje medgeneracijskih stereotipov in spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu. Skupna okvirna vrednost razpoložljivih nepovratnih sredstev za leta od 2020 do 2023 je 1.180.000 evrov. Rok za prijavo je 11. november.

Namen javnega razpisa oziroma podprtega projekta, ki ga delno financira Evropski socialni sklad, je s celostno komunikacijsko kampanjo med drugim odpravljati oz. zmanjševati stereotipe o posameznih generacijah delavcev, še zlasti stereotipe o starejših delavcih, ki so zelo zakoreninjeni v slovenskem delovnem okolju.

Delodajalce, delavce in širšo javnost naj bi ozaveščali o pomenu spodbujanja medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu. Še zlasti naj bi ozaveščali o pomenu, ki ga ima usposabljanje za starejše delavce in obratno mentorstvo.

Komunikacijska kampanja naj bi med drugim vključevala objavo spletnih, televizijskih in tiskanih oglasov. Predvidena so tudi izobraževanja za delodajalce, delavce, študente, dijake in osnovnošolce.

V okviru javnega razpisa bodo sofinancirali en prijavljeni projekt. Tega bo izvajal prijavitelj sam ali pa skupaj s projektnimi partnerji. Projektne aktivnosti se bodo izvajale na območju celotne Slovenije.

Prijavitelj in vsi projektni partnerji, če prijavitelj na razpisu kandidira v projektnem partnerstvu, mora biti pravna osebe javnega ali zasebnega prava s sedežem v Sloveniji in imeti registrirano dejavnost s področja oglaševalskih agencij. Sposoben mora biti tudi pet mesecev vnaprej financirati projekt.

Izbranemu prijavitelju bodo za izvedbo projekta dodelili sredstva Evropskega socialnega sklada in državnega proračuna.

Nazaj