LinkedIn brez bleščic: Kako z manj objavami ustvariti več posla, Vrtojba, Šempeter pri Gorici

LinkedIn brez bleščic: Kako z manj objavami ustvariti več posla, Vrtojba, Šempeter pri Gorici

09. 12. 2025

Datum: 16. december 2025, od 13.00 do 16.00 ure

Kraj: Primorski tehnološki park (prvo nadstropje, predavalnica N 19), Mednarodni prehod 6, Vrtojba, Šempeter pri Gorici

Vabljeni na zadnjo letošnjo delavnico iz serije Digital Skills Masterclass: LinkedIn brez bleščic - Kako z manj objavami ustvariti več posla z Urošem Rojcem.

LinkedIn ni Instagram in ni TikTok (hvala bogu), je pa odličen kanal za grajenje prepoznavnosti in ustvarjanje novih poslovnih priložnosti. Dnevne objave in agresivne DM taktike lahko delujejo za nekatere, a za večino od nas ne. Predavatelj Uroš Rojc je to izkusil na lastni koži. Medtem ko je vlagal tisoče evrov v razne LinkedIn guruje in taktike, je njegovo podjetje tonilo v rdeče številke. Preboj je prišel šele, ko je opustil pritiske, zmanjšal količino objav in ustvaril sistem, ki je bil zanj dolgoročno vzdržen ter omogočil pravim ljudem da stopijo v stik z njim.

Na delavnici boste spoznali:

  • Kako deluje LinkedIn in zakaj kakovostne objave prinesejo več kot nenehno objavljanje.
  • Zakaj DM taktike LinkedIn gurujev ne delujejo za vsakogar in kako najti način, ki je skladen z vašim karakterjem.
  • Katere vsebine pritegnejo pozornost in katere pritegnejo potencialne kupce.
  • Primeri iz prakse:

- kako z video vsebinami pritegniti potencialne kupce

- kako je Uroš s pomočjo LinkedIna napolnil svoj webinar z 45 udeleženci

  • Kako meriti uspeh na LinkedInu
  • Spoiler: všečki in impressions nimajo skoraj nobene povezave s povpraševanji.
  • Sistem, kako si organizirati LinkedIn v 1 uri na dan, tako da ne trpi vaše podjetje.
  • Praktični del:

- optimizacija profila

- iskanje idej za objave

- orodja, ki jih Uroš uporablja za ustvarjanje svojih vsebin

  • Spoiler: AI je definitivno vaš prijatelj, če ga pravilno uporabljate.

Delavnica je namenjena:

  • Podjetnikom, ki jim je v interesu vodenje in rast podjetja in ne postati influencer.
  • Članom manjših ekip, ki imajo svobodo ustvarjanja vsebin.

Delavnica ni namenjena:

  • Posameznikom, ki pričakujejo hitro rast brez vloženega časa.
  • Ekipam brez strategije ter z direktorjem ki mikromenedžira vsako objavo.

Kratek opis predavatelja: Uroš Rojc je ustanovitelj video marketing agencije Muvi Media. V desetih letih je ustvaril več kot tisoč video vsebin tako za B2B podjetja, kot so Kolektor, Tosla in Jelovica, kot tudi za razvoj lastne blagovne znamke.

Decembra 2024 je pivotiral v nov poslovni model, kjer je postal LinkedIn njegov glavni kanal za pridobivanje potencialnih strank. V želji, da bi ga čim hitreje osvojil, je investiral več tisoč evrov v LinkedIn guruje, vendar so mu predstavili sistem, ki zanj ni bil primeren. To ga je v enem letu pripeljalo do izgorelosti, njegovo podjetje pa v rdeče številke.

Takrat je spoznal, da ne želi postati influencer, ampak graditi zdravo podjetje, ki je prisotno na mednarodnem trgu. Da bi to dosegel, je moral razviti svoj LinkedIn sistem. Danes uporablja LinkedIn na način, ki mu vzame približno eno uro na dan, je dolgoročno vzdržen ter mu pomaga graditi prepoznavnost in privabljati prave stranke.

Dodatne informacije in prijave

Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 - 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj