Finančna uprava širi nabor klepetalnikov za zavezance

Finančna uprava širi nabor klepetalnikov za zavezance

07. 10. 2025

2 1
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Objavljeno: Finančna uprava RS, 23. 9. 2025, www.gov.si

Poleg klepetalnika za fizične osebe in DDV, bo zdaj klepetalni robotek odgovarjal tudi na vprašanja s področja davkov poslovnih subjektov, carine, okoljskih dajatev, trošarin in ogljične prilagoditve na mejah (CBAM).

Na Finančni upravi so veseli, da se je digitalni klepetalnik izkazal kot uporabno in priljubljeno orodje za zavezance. Glede na odličen odziv zavezancev, ki so klepetalnega robotka začeli pridno uporabljati, so čez poletje zavihali rokave in ob obstoječih klepetalnikih za fizične osebe in DDV pripravili razširitev. Odslej so na voljo tudi klepetalniki za poslovne subjekte, carino, okoljske dajatve, trošarine in CBAM.

Številne prednosti za zavezance

Imate vprašanje za Finančno upravo? Zastavite ga najprej klepetalnemu robotku. Odgovor dobite takoj.

Klepetalniki uporabnikom omogočajo:

  • stalno dostopnost (24/7) - informacije so na voljo vedno, tudi ob večerih, vikendih ali praznikih,
  • hitre in jasne odgovore na pogosta vprašanja,
  • razbremenitev kontaktnega centra, saj se zaposleni lahko posvetijo zahtevnejšim primerom,
  • enostaven in razumljiv jezik, primeren tudi za tiste brez predhodnega davčnega znanja,
  • zmanjševanje napak pri oddaji vlog, saj uporabniki lažje in pravilneje izpolnijo svoje obveznosti,
  • neprestano posodabljanje vsebine, ki jo dnevno skrbno ureja ekipa izkušenih trenerjev iz kontaktnega centra.

Gre za sodoben pripomoček, ki temelji na generativni umetni inteligenci in omogoča takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja. Klepetalniki črpajo informacije iz lastne vsebinske baze podatkov Finančen uprave, ki vključuje uradno spletno stran Finančne uprave in druga relevantna pojasnila. Nimajo pa dostopa do osebnih ali zaupnih baz podatkov, zato prosijo, da uporabniki vanje ne vpisujejo davčnih številk, osebnih podatkov ali drugih občutljivih informacij. Za personalizirane informacije je še naprej na voljo klicni center Finančne uprave.

Uporabniški nasvet

Za najbolj kakovostne odgovore priporočajo, da klepetalniku zastavite celovita in konkretna vprašanja. Če z odgovorom niste povsem zadovoljni, lahko vprašanje oblikujete na drug način. Odgovore je mogoče tudi oceniti, kar nam pomaga pri nadaljnjem izboljševanju sistema.

Vsi klepetalniki so zavezancem dostopni na spletni strani Finančne uprave.

Vabljeni k uporabi - tako boste še bolje informirani in boste hitreje našli odgovore na svoja vprašanja.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj