Ambasadorji slovenskega gospodarstva razpravljali o pomenu lokalnih surovin, prehranski varnosti in zaupanju potrošnikov

Ambasadorji slovenskega gospodarstva razpravljali o pomenu lokalnih surovin, prehranski varnosti in zaupanju potrošnikov

16. 09. 2025

Vir in informacije: SPIRIT Slovenija, 12. 9. 2025, www.spiritslovenia.si

Javna agencija SPIRIT Slovenija je 12. septembra 2025 organizirala 6. srečanje podjetij, ki so bila v okviru nacionalne komunikacijske kampanje I feel Slovenia. Green. Creative. Smart. izbrana za ambasadorje slovenskega gospodarstva. Srečanje, ki je tokrat potekalo na dveh lokacijah - na sedežu družbe Ljubljanske mlekarne v Ljubljani in na Kmetiji Černivec - je v ospredje postavilo pomen lokalnih surovin, prehransko varnost in zaupanje potrošnikov ter izpostavilo inovativnost slovenskih živilsko-predelovalnih podjetij, ki uspešno kreirajo prepoznavno zgodbo Slovenije v svetu.

Javna agencija SPIRIT Slovenija z namenom krepitve ugleda slovenskega gospodarstva v tujini že od leta 2019 vodi izjemno uspešno nacionalno promocijsko kampanjo »I Feel Slovenia. Green. Creative. Smart.« V sklopu kampanje so izbrali tudi 41 ambasadorjev, izjemnih slovenskih podjetij, ki izstopajo po svojih prebojnih poslovnih modelih, rešitvah, izdelkih in storitvah ter prispevajo k večji prepoznavnosti Slovenije na tujih trgih.

Letošnje srečanje ambasadorjev je potekalo na dveh lokacijah. Začelo se je v Ljubljani, v prostorih enega od ambasadorjev slovenskega gospodarstva - družbe Ljubljanske mlekarne.

Več o tem

Več informacij o ambasadorjih in njihovih prebojnih rešitvah je na voljo tukaj, kjer sta na voljo tudi e-brošuri o ambasadorjih.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj