Izzivi rasti in razvoja blagovne znamke za mednarodni trg - gostja Neža Mlakar (La Popsi)

Izzivi rasti in razvoja blagovne znamke za mednarodni trg - gostja Neža Mlakar (La Popsi)

26. 08. 2025

1 1
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 14. oktober 2025, ob 17.00 uri

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Izvajalec: Center poslovne odličnosti Ekonomske Fakultete

Ciljna skupina so ženske podjetnice (skupina 15 podjetnic).

Kako z inovativnim produktom osvojiti nacionalni in napadati mednarodni trg?

Spoznajte izkušnje Neže Mlakar, ustanoviteljice znamke La Popsi, ob pogovoru o praktičnih izzivih rasti podjetja.

Po uspehu v projektu Štartaj Slovenija se je njeno podjetje soočilo s hitro rastjo. Neža bo spregovorila o tem, kako so obvladovali ta preskok in katere rešitve so se izkazale za ključne.

Ključne teme pogovora bodo razvoj in komercializacija produkta, skaliranje in optimizacija proizvodnje, grajenje prepoznavne blagovne znamke, upravljanje logistike (hladna veriga) in distribucije.

Dogodek ponuja konkreten vpogled v izzive rasti v živilski industriji.

Udeležba je brezplačna.

Prijava: Elektronsko prijavnico najdete tukaj.

Dodatne informacije: kontaktna oseba: Blaž Zupan, e-naslov: blaz.zupan@ef.uni-lj.si

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj