Mreženje za podjetnice: Trženje in prodaja, Ljubljana

Mreženje za podjetnice: Trženje in prodaja, Ljubljana

26. 08. 2025

Datum: 30. september, 7. oktober in 14. oktober 2025, od 15.00 do 16.30 ure

Kraj: Great Leadership Solutions, Dunajska 144, Ljubljana

BODI DIFFRNT: BIZ LAB 2025

Podjetniški laboratorij za ženske v fazi rasti

Vabljena, da se pridružiš skupnosti žensk, ki vodijo podjetja z ambicijo, odgovornostjo in pogumom, da razmišljajo drugače. Začenjajo cikel dogodkov, zasnovan za podjetnice v fazi rasti in razvoja, ki si želijo konkretnih znanj, prebojev in povezav.

Pripravljajo butična predavanja in mreženjske cikle, kjer boste raziskovale, kako graditi stabilno rast, pametno financiranje, prepoznaven nastop in osebno jasnost.

Vsebine bodo praktične, navdihujoče in usmerjene v trajno rast, več informacij in prijava s klikom spodaj

Programi se izvajajo v partnerstvu s SPIRIT Slovenija, javna agencija ob finančni podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.

***

Mreženjski dogodek: 

Trženje in prodaja - 30. 9., 7. 10., 14. 10. 2025, od 15.00 do 16.30 ure

Kraj: Great Leadership Solutions, Dunajska 144, Ljubljana

Izvajalec: Zavod “SoundGarden” so.p.

Mreženjski sklop vodita: Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit), Sylvie Elisabeth Schoch (Founder and CEO of IP - International GmbH: Creative Catalyst to Unleash Hidden Organizational and Individual Potential) in Zala Gajser (vodja marketinga pri DeltaHub)

To je ciljno usmerjen mreženjski cikel - tri intenzivna srečanja v majhni skupini podjetnic, ki se soočajo z izzivi pri učinkovitem trženju, nastopu na trgu ter prodaji doma in v tujini.

Naslavljajo resnične izzive podjetnic: kako se pozicionirati, kako izstopati, kako doseči kupce in partnerje ter kako izkoristiti tehnologije, ki so že danes na voljo.

30. 9. 2025 - Srečanje #1 Diagnoza

Cilj: Razjasniti izziv, razbijti ga na sestavne dele in definirati konkretno ciljno stanje.

Vsebina:

  • Kaj podjetnice doživljajo kot oviro pri trženju in prodaji (npr. nizka prepoznavnost, neučinkovit digitalni nastop, težave pri vstopu na nove trge)
  • Postavitev skupnega fokusa: en izziv, različni pristopi
  • Uvod v ključna področja: digitalni marketing, osebna znamka, storytelling, umetna inteligenca, vstop na tuje trge
  • Določitev ciljev do 3. srečanja

Rezultat:

  • Jasno opredeljen trženjski/prodajni izziv vsake podjetnice
  • Dogovorjen skupinski cilj za napredek na področju pozicioniranja in dosega

7. 10. 2025 - Srečanje #2 Premik

Cilj: Predstaviti učinkovite pristope, orodja in prakse, ki delujejo danes - znotraj in zunaj Slovenije.

Vsebina:

  • Pregled sodobnih marketinških trendov (vpliv AI, personalizacija)
  • Vloga osebne znamke in storytellinga pri grajenju zaupanja
  • Primer dobre prakse: uspešen prodor podjetja na tuji trg ali učinkovit sejemski nastop
  • Delo v parih: ena podjetnica, en trženjski problem, ena izvedljiva rešitev

Rezultat:

  • Vsaka podjetnica izbere eno izboljšavo ali eksperiment (npr. uporaba AI orodij, preoblikovanje nastopa na družbenih omrežjih, priprava na sejem), ki jo preizkusi do 3. srečanja

14. 10. 2025 - Srečanje #3 Rezultat

Cilj: Ovrednotiti izvedene spremembe in pripraviti nadaljnje korake za izboljšano tržno pozicijo.

Vsebina:

  • Retrospektiva: kaj ste preizkusile, kateri odzivi so bili najmočnejši, kaj ni delovalo
  • Peer-to-peer povratna informacija: kako podjetnice doživljajo trženjski nastop druga druge
  • Priprava naslednjega koraka: bodisi izboljšan sejemski nastop, izvozna strategija, ali okrepitev digitalne prisotnosti

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Več informacij dobite tudi pri Mateji Koren, e-naslov: mateja@soundgarden.si.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj