Predavanje za podjetnice: Učinkovito trženje in prodaja: Moja zgodba, moja znamka, moj vpliv in moja priložnost, Koper

Predavanje za podjetnice: Učinkovito trženje in prodaja: Moja zgodba, moja znamka, moj vpliv in moja priložnost, Koper

26. 08. 2025

2 0
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 10. oktober 2025, od 17.00 do 18.30 ure

Kraj: Kulturno izobraževalno društvo Pina, Gortanov trg 15, Koper

BODI DIFFRNT: BIZ LAB 2025

Podjetniški laboratorij za ženske v fazi rasti

Vabljena, da se pridružiš skupnosti žensk, ki vodijo podjetja z ambicijo, odgovornostjo in pogumom, da razmišljajo drugače. Začenjajo cikel dogodkov, zasnovan za podjetnice v fazi rasti in razvoja, ki si želijo konkretnih znanj, prebojev in povezav.

Pripravljajo butična predavanja in mreženjske cikle, kjer boste raziskovale, kako graditi stabilno rast, pametno financiranje, prepoznaven nastop in osebno jasnost.

Vsebine bodo praktične, navdihujoče in usmerjene v trajno rast, več informacij in prijava s klikom spodaj

Programi se izvajajo v partnerstvu s SPIRIT Slovenija, javna agencija ob finančni podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.

***

Predavanje:

10. oktober 2025, od 17.00 do 18.30 ure - Učinkovito trženje in prodaja: Moja zgodba, moja znamka, moj vpliv in moja priložnost

Kraj: Kulturno izobraževalno društvo Pina, Gortanov trg 15, Koper

Izvajalec: Zavod “SoundGarden” so.p.

Lucija Sajevec (So-ustanoviteljica podjetij GREAT Leadership Solutions, Infinite Pure Solutions in Infinit) 

Dogodek bo namenjen sodobnim pristopom v marketingu in prodaji za podjetnice, ki želijo okrepiti svoj tržni položaj, povečati prepoznavnost in učinkoviteje nagovarjati svoje idealne stranke. V ospredju bodo konkretna orodja, trendi in praktične tehnike, ki omogočajo večji doseg, boljše povezovanje z občinstvom in konverzijo v prodajo - tudi z omejenimi sredstvi.

1. Kaj pomeni učinkovito trženje leta 2025?

Sodelujoče bodo spoznale ključne trende sodobnega digitalnega marketinga - od mikro vplivnežev in personaliziranih vsebin do kratkih video formatov in lokalnega oglaševanja. Poudarek bo na tem, kako izbrati prave kanale, kako postaviti konsistentno sporočilo in kako se razlikovati v prenasičenem digitalnem prostoru. Poseben poudarek bo na prodajnem lijaku in kje v njem največkrat odpadejo priložnosti.

2. Dobra praksa uspešne podjetnice, ki je s pametnim marketingom okrepila prodajo

Predstavili bodo primer podjetnice, ki je:

  • zgradila močno osebno blagovno znamko,
  • z zgodbo pritegnila zaupanje skupnosti,
  • uporabila digitalna orodja za avtomatizacijo marketinga,
  • in z majhnim proračunom ustvarila velik učinek.

Izpostavili bodo, kako je storytelling postal most med izdelkom in stranko ter kako so jo kupci začeli spremljati - ne le kupovati.

3. Metode in orodja za sodoben marketing in prodajo

Praktična predstavitev dostopnih orodij in tehnik, kot so:

  • uporaba AI za pripravo vsebin (besedil, oglasov, objav),
  • osnovni framework za zgodbo (StoryBrand, Hero’s Journey v poslovnem kontekstu),
  • mini vsebinski načrt za socialna omrežja,
  • pregled aktualnih orodij za e-mail marketing in sledenje konverzijam,
  • ter uporaba osebne blagovne znamke kot strateškega prodajnega kanala.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Več informacij dobite tudi pri Mateji Koren, e-naslov: mateja@soundgarden.si.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj