Kako priti do posla in pri tem upoštevati veljavno zakonodajo: od ideje do uspešnega prodajnega razgovora, Maribor

Kako priti do posla in pri tem upoštevati veljavno zakonodajo: od ideje do uspešnega prodajnega razgovora, Maribor

05. 08. 2025

2 0
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 19. in 20. avgust 2025, od 9.00 do 12.00 ure

Kraj: RRA Podravje - Maribor ( 2. nadstropje), Pobreška cesta 20, Maribor

SPOT svetovanje Podravje vas vljudno vabi na brezplačno usposabljanje na temo uspešnega zaključevanja v prodaji. Usposabljanje v dveh delih združuje znanja sodobne prodaje s poudarkom na osebni prodaji in prodajnih tehnikah. Poudarek ni zgolj na teoriji, temveč predvsem na praktičnem delu, kjer bo vsak udeleženec na lastnem primeru oblikoval ponudbo, ki prepriča, in iz nje izpeljal tudi obrazec za prodajni razgovor.

Osnove prodaje in razvoj produkta - torek, 19. avgust, od 9.00 do 12.00 ure

Osnove prodaje

Na usposabljanju bodo udeleženci zastavili učinkovito prodajno strategijo zase po modelu H2H (človek človeku) in izvedeli, kako zagotavljati pozitivno uporabniško izkušnjo. To je danes bistvo uspešne prodaje. Obravnavali boste:

  • Faze prodajnega procesa in prodajni lijak
  • Profili in persone vaših kupcev
  • Ustvarjanje pozitivne uporabniške izkušnje
  • Pomen osebne komunikacije in grajenja lastne blagovne znamke

Razvoj produkta

Izdelek ali storitev mora odgovarjati na realne potrebe kupcev. Poudarek bo na iskanju t. i. »bolečin ali želja« in oblikovanju rešitve, ki prinaša vrednost. Udeleženci bodo skozi praktične primere raziskali kako:

  • Od ideje do razvoja produkta, ki ga trg potrebuje
  • Metode preverjanja izdelka na trgu
  • Kako oblikovati jasno vrednost za uporabnika (value proposition)
  • Oblikovanje cene, distribucija in lansiranje produkta na trg.

Pravno-formalni okvir prodaje

Za uspešno prodajo je pomembna tudi varnost - tako za podjetnika kot za kupca. Ta del bo ponudil pregled osnovnih pravnih okvirjev, ki regulirajo direktno trženje in osebno prodajo.

Od ponudbe do uspešnega razgovora - sreda, 20. avgust, od 9.00 do 12.00 ure

Oblikovanje ponudbe

Ponudba mora biti tako dobra, da kupec ne more reči NE. Udeleženci bodo na praktičnem primeru oblikovali ponudbo, prilagojeno specifičnemu ciljnemu kupcu. Ponudba bo zasnovana po preizkušenem načelu: problem - rešitev - koristi - prihranek - garancije - edinstvenost. Na ta način bo vsak udeleženec pripravil svojo konkurenčno in prepričljivo ponudbo.

Kaj pridobijo udeleženci: Ponudbo, ki prepriča

  • sposobnost oblikovanja ponudbe, ki jo stranka težko zavrne,
  • razvoj prodajnih argumentov za lastno podjetje (koristi, garancije, edinstvenost, prihranek za stranko),
  • celostno zasnovo prodajne predstavitve in prodajne mape.

Prodajni razgovor

Vsak dan komuniciramo - po telefonu, e-pošti ali osebno. Za podjetnika pa to ni le vsakodnevna rutina, temveč ključna veščina, od katere je odvisen uspeh njegovega posla. Uspešen prodajnik je danes hkrati psiholog, ki razume potrebe kupca, komunikator, ki zna predstaviti pravo rešitev, in šele nato prodajnik, ki sklene posel. Največji izziv pa je, ko imate za vse to na voljo le 3-5 minutni telefonski klic.

Vsebina: osebni prodajni pristop

  • katere so najpomembnejše lastnosti uspešnega prodajnika,
  • kako prepoznati pričakovanja, potrebe in želje strank,
  • potek prodajnega dialoga - od pozdrava do zaključka,
  • kako postavljati prava vprašanja,
  • pomen aktivnega poslušanja za razumevanje sogovornika,
  • prilagajanje različnim tipom osebnosti pri telefonski prodaji,
  • kako z močnimi argumenti prepričati osebo, ki odloča,
  • obravnava ugovorov - zakaj je vztrajnost vaša prednost,
  • kako spremeniti ugovore v priložnosti za prodajo.

Usposabljanje bo izvedla Tanja Verhovnik iz podjetja Verus d.o.o.

Udeležba na usposabljanje je brezplačna, saj je usposabljanje financirano v okviru SPOT Svetovanje Podravje s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj ter Republike Slovenije preko Ministrstva za gospodarstvo turizem in šport in SPIRIT Slovenija, javna agencija. Število mest je omejeno.

Prijavite se lahko do vključno ponedeljka, 18. avgusta 2025 do 11.00 ure oz. do zasedbe omejenega števila udeležencev.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj