Kako postaviti ogrodje oglaševalske kampanje in zagotoviti, da bo ta uspešna - na konkretnem primeru podjetja MOIKA (naravna kozmetika)

Kako postaviti ogrodje oglaševalske kampanje in zagotoviti, da bo ta uspešna - na konkretnem primeru podjetja MOIKA (naravna kozmetika)

19. 03. 2024

Datum: 27. marec 2024, od 15.00 do 16.30 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Na tretjem spletnem seminarju v seriji Marketinških hotizontov boste zajadrali v konkretne in praktične izzive, s katerimi se srečujete vsi, ki digitalno oglašujete ali želite povečati prodajo v vaši spletni ali fizični trgovini. Na konkretnem primeru podjetja MOIKA, ki izdeluje in prodaja naravno kozmetiko, boste postavili ogrodje oglaševalske kampanje, da bo ta zagotavljala kar se da čimboljše rezultate.

Na brezplačnem spletnem seminarju boste obravnavali vse ključne točke, ki jih morate pokriti in pripraviti preden začnete oglaševati. Delali boste na konkretnem primeru in kampanjo postavljali za podjetje MOIKA, proizvajalca naravne kozmetike, ki je osnovana na lokalno pridelanih surovinah. Kar ne uspejo predelati sami, dobijo iz sosednjih in lokalnih eko-kmetij, ki se nahajajo v osrčju Kozjanskega parka. Njihov moto je »Iz zemlje v stekleničko«.

Na primeru podjetja, boste skupaj pregledali ključne elemente kampanje, te boste v interakciji s predstavnico podjetja pripravili in definirali. Prav tako boste postavili ogrodje oglaševalske kampanje (če bo čas dopuščal na kratko tudi predstavili strukturo in način postavitve) ter se dotaknili metrik in rezultatov, ki jih morate spremljati in na podlagi katerih morate optimizirati izplen kampanje ali se odločati kaj z njo v prihodnosti storiti. Kako presojati in vedeti, kdaj je kampanja uspešna in kdaj je boljše, da jo zaustavimo. Vse omenjeno boste pripravljali za oglaševanje na kanalu Facebook in Instagram.

Udeleženci bodo poleg interaktivne in praktične delavnice dobili tudi ogrodje (template), ki bo zagotavljalo, da se oglaševalskih kampanj v prihodnosti lotijo na sistematičen, strukturiran in jasen način ter s tem zagotavljajo, da so njihovi oglaševalski vložki maksimalno izkoriščeni. Hkrati bo na delavnici moč slišati tudi nekaj oglaševalskih trikov, ki vam lahko privarčujejo kar nekaj sivih las in denarja.

Predavateljica: Ajda Novak, mag. sociologije, direktorica podjetja OTB Marketing in soustanoviteljica dveh start-up podjetij

Kratek opis predavateljica: Ajda Novak je digitalno-marketinška strokovnjakinja z 11-letnimi izkušnjami, ki je bila del mednarodnih ekip (ZDA, UK, AU, Dubaj), je svetovala največjim korporacijam in danes že tretjo leto zapored uspešno krmari po podjetniškem svetu. Je start-up mentorica in soustanoviteljica dveh zagonskih podjetij. Odlikuje jo v prakso usmerjen način predavanja in izredno visoke povratne ocene udeležencev delavnic. V zadnjih treh letih je na povabilo odpredavala preko 450 predavateljskih ur in prisluhnilo ji je preko 1.000 slušateljev.

Prijava: Elektronsko prijavnico najdete tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj