Novi trendi v marketingu: trajnostna potrošnja in zeleno trženje

Novi trendi v marketingu: trajnostna potrošnja in zeleno trženje

12. 03. 2024

2 0
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 18. marec 2024, od 18.00 do 18.45 ure

Kraj: na spletu

V zadnjem času priča smo številnim spremembam v nakupnih odločitvah. Potrošniki postajajo bolj premišljeni in okoljsko osveščeni, pri čemer dajejo prednost trajnostnim izdelkom. Zeleno trženje pridobiva na pomembnosti kot odgovor na družbeno odgovornost in trajnostni razvoj.

Na brezplačnem spletnem seminarju boste odkrivali aktualne spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov. Izpostavili bodo pomen trajnostne potrošnje in zelenega trženja, kar se odraža v povečani informiranosti in preudarnosti potrošnikov, ekološki ozaveščenosti, družbeni odgovornosti in pomenu trajnosti za podjetja.

O predavateljici: Prof. dr. Tina Vukasović je v svoji delovni karieri bila več kot dvanajst let zaposlena v gospodarstvu, v strateškem marketingu Perutnine Ptuj. Svoja raziskovalna dela predstavlja v uglednih domačih in tujih znanstvenih revijah ter na mednarodno priznanih konferencah. Na DOBA Fakulteti, kjer je bila dvakrat izbrana za naj učiteljico leta, izvaja predmete s področja marketinga, raziskav trga, razvoja izdelkov in blagovnih znamk, obnašanja strank … Moto, ki mu sledi pri svojem delu, je prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj