Močna blagovna znamka - konkurenčna prednost, Logatec

Močna blagovna znamka - konkurenčna prednost, Logatec

29. 08. 2023

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 13. september 2023, od 8.00 do 14.00 ure

Kraj: Območna obrtno-podjetniška zbornica Logatec, Tržaška c. 11, Logatec

Blagovna znamka je lahko ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Zgodba je tista, ki odraža edinstvenost in konkurenčnost nekega produkta. Z njo se ustvarja uspeh oziroma neuspeh nekega produkta. Na odločitev, ali bomo svoj denar porabili za nakup nekega izdelka ali storitve, vplivata ugled in poznanost imena oziroma znamke podjetja.

Na usposabljanju bodo udeležencem predstavili, kaj je blagovna znamka in na kaj vse morajo biti pozorni, ko gradijo podjetje oziroma blagovno znamko.

Izvedeli bodo, kako načrtovati in uvajati sodobne marketinške aktivnosti. S primeri blagovnih znamk iz prakse bodo podjetniki pridobili nazorni prikaz pomena močne blagovne znamke kot bistvene konkurenčne prednosti.

Iz vsebine usposabljanja:

  • Razumevanje in pomembnost blagovnih znamk v podjetništvu
  • Njen vidni del (logotip, slogan, ime, …) in nevidni del (vrednote, poslanstvo, edinstvena zgodba, …)
  • Dojemanje blagovne znamke vaših kupcev
  • Gradnja identitete, kakovosti, zvestobe in premoženje v očeh kupcev – opazujmo in prisluhnimo jim!
  • Orodja za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
  • Razvoj blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
  • Konkretne rešitve za vaše podjetje

Gosti iz prakse:

  • Bogdan Oblak, OBLAK GROUP d.o.o. - 120 let tradicije proizvodnje betonskih izdelkov OBLAK
  • Jernej Rupnik, LMM PROFESIONAL d.o.o. - Gradnja lastne znamke ročnega orodja in železnine POPAR
  • Eleina Hasičić, ERNI TIM d.o.o. - Produkt kreativne domače proizvodnje tekstilij - Workmaan

Usposabljanje bo vodil mag. Dejan Šraml, direktor Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec in podjetniški svetovalec. Kot zunanji predavatelj sodeluje s poslovnimi fakultetami in drugimi organizacijami. Na Fakulteti za management Univerze na Primorskem je vodil področje dela tržnega komuniciranja ter odnosov z javnostmi. Bil je vodja primorske regije Slovenskega društva za odnose z javnostmi ter sodeloval na čezmejnem projektu Interreg Slovenija-Italija, v sklopu katerega so vzpostavili novo orodje za dinamični razvoj trženjskih in blagovnih znamk.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj